Novinky a články

Archiv pro štítek: obchod

Proč zákazník nevidí výhody mého produktu?

Co musím udělat, aby zákazník vnímal produkt stejně jako já a chtěl ho koupit? Kladete si také někdy tuto otázku?  Co je to co přiměje zákazníka ke koupi? Proč jde s vámi do spolupráce?  A proč se mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší parametry, kvalitu,...

Síla obchodního týmu…

Síla obchodního týmu…
…životaschopnost firmy!   Na středu 17. února 2016 od 10:00 jsme pro vás přichystali další setkání Exec Clubu, tentokráte v Brně. Je to další příležitost se opět setkat a vyměnit si zkušenosti ze svého podnikání.   Nosné téma, ke kterému se budou vázat...

Lze být úspěšný při stagnující ekonomice?

I v těch nejlepších dobách je úspěch v podnikání značně nepředvídatelný. Co vypadá jako „musíte mít“, tak nějak nejde a rádoby slibný produkt se stává ležákem. Někdy se může zdát, že uvedení nové myšlenky, produktu či služby na trh může být hop nebo trop....