Pozornost a peníze jdou ruku v ruce. Přitáhnete pozornost, přitáhnete peníze. Otázka je, jak přitáhnout pozornost, když máme technický obor, kde prodáváme přímo firmám, nákupčím atd. Je to těžší, než když prodáváme auta, hodinky nebo pračky. Pojďme se podívat na to, kde obvykle děláme chyby.
Novinky a články
Štítek: prodej
Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
Co musím udělat, aby zákazník vnímal produkt stejně jako já a chtěl ho koupit? Kladete si také někdy tuto otázku? Co je to co přiměje zákazníka ke koupi? Proč jde s vámi do spolupráce? A proč se mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší parametry, kvalitu,...
Jan Štěpánek „Neuplyne ani den, kdy bych se nenaučil něco nového“
Obchod je pro něj velkou láskou. A ta ho dovedla až k vlastnímu úspěšnému podnikání v realitách. S Janem Štěpánkem, spolumajitelem realitní kanceláře TAURUM reality s.r.o., jsme si povídali o současném trhu s nemovitostmi i o tom, co by měl člověk dělat, aby...
Obchodní průšvihy, aneb co by obchodník rozhodně neměl dělat
Tak máme za sebou bez mála dva roky s covidem a na první pohled to vypadá, že se situace zlepšuje. Na první pohled určitě, ale ptám se: „Je to pro nás obchodníky pravda?“. Když se podíváme tak trochu pod pokličku, zjistíme, že covid není jen nějaká virová nákaza, ale...
Když obchodník slyší často „NE!“
Máte rádi obchodování? Je to to, co milujete? V obchodu totiž zažíváme nejen vítězství, ale i prohry a znám lidi, kteří více myslí na neúspěchy než na úspěchy. Když se toto obchodníkovi stane, může přestat mít svou „práci“ rád. Ale existují obchodníci, kteří i přes...
Co znamená prodávat?
Jedna z pěkných definic osobního prodeje zní takto: Prodej je akce pomoci, ovlivnění a převzetí zodpovědnosti. Cílem osobního prodeje je pomoci zákazníkovi udělat správné nákupní rozhodnutí. Prodejní rozhovor sám by mohl být něčím, co zákazníkovi pomáhá....
Co prověřit a kde hledat příčinu, když se nedaří plnit cíle a kvóty?
Jaká je skutečná příčina například automobilové nehody? Nebo jaká je skutečná příčina úrazu? Prostě se to stalo, nešťastná náhoda, hloupé okolnosti, atd. Stejná odpověď by mohla zaznít i v případě nesplnění úkolů nebo produkční kvóty. Okolnosti, trh, zákazníci,...
Jsou dnes na obchodníky kladeny vyšší nároky?
Momentální pozice obchodníků není snadná. Slova odmítnutí zaznívají mnohem intenzivněji nežli dříve. Obchodníci hledají vlastní motivaci, prodávat je velmi často těžší. Překážky, nejistota na straně klientů a váhání s uzavřením obchodu je častější, než jsme v...
Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?
Kvalita soukromého života do velké míry určuje kvalitu pracovního života a naopak. Existuje mnoho školení pro obchodníky o prodeji, ale to, co může významně ničit prodej, se nemusí nacházet v oblasti prodejních technik. Sportovci, obchodníci, manažeři, … proč se...
Jak tvrdou hru musí zvládat profesionální obchodník?
Určitě jste si všimli, že podnikatelský svět čím dál méně odpouští chyby a zastaralost. Vše se zrychluje a je více agresivní (vyjednávání, cena, podmínky atd.). Je to jako ve fotbale, před 20 lety bylo nějak více místa na hřišti, člověk měl čas dostat přihrávku,...