1. Úvod
  2. /
  3. komunikace

Novinky a články

Štítek: komunikace

Nejcennější platidlo

Nejcennější platidlo
Hodně lidí je přesvědčených, že za peníze je možné dostat všechno. Není tomu tak. Někdy je možné získat mnohem víc za platidlo jménem vděčnost. A firma, která chce opravdu dobře prosperovat, u sebe musí toto platidlo dostat do oběhu. Protože blahobyt každé jedné...

Tři pastičky manažera aneb na co si dát pozor

Tři pastičky manažera aneb na co si dát pozor
Každý dobrý vedoucí má skutečně zájem, aby jemu svěřený tým lidí, oblast nebo celá firma, prosperovali. Těžko si představíme vedoucího, který by šel do managementu proto, aby mohl něco ničit. Dokonce i krizoví manažeři, kteří používají drsné nástroje jako propouštění...

Co znamená prodávat?

Co znamená prodávat?
Jedna z pěkných definic osobního prodeje zní takto: Prodej je akce pomoci, ovlivnění a převzetí zodpovědnosti. Cílem osobního prodeje je pomoci zákazníkovi udělat správné nákupní rozhodnutí.   Prodejní rozhovor sám by mohl být něčím, co zákazníkovi pomáhá....

Nás učili věci opravovat

Nás učili věci opravovat
Jednomu manželskému páru, kde oba už měli přes 90 let, prožili spolu celý život a i na fotografii bylo vidět, jak jsou spolu rádi, položili otázku, jaký je jejich recept na tak dlouhé manželství. Odpověděli něco ve smyslu, že i když se mají rádi, tak samozřejmě ne...