Okolní svět nás hodnotí podle toho, co děláme, jak vypadáme, co říkáme a jak to říkáme. Dalo by se říci, že o našem úspěchu či neúspěchu dnes rozhoduje zejména komunikace – tedy to, co říkáme a jak to říkáme.
Často se u našich klientů setkáváme s tím, že potřebují vylepšit spolupráci v týmu, ve firmě. Šéf přijde na motivační seminář, kde po tři dny dostává informace, nástroje na řízení lidí, na zlepšení organizace, zavedení systémových věcí, inspiraci apod. Ve většině...
Jistě jste se mnohokrát setkali s posuzováním komunikace… Tato komunikace je dobrá, špatná, žádoucí, nežádoucí… Jak to tedy je? Je správné komunikovat, nebo je lepší držet se starého přísloví mluviti stříbro, mlčeti zlato? Komunikace je v první řadě hlavně...
Blíží se konec roku a pro mnohé z nás je to období hekticky vystupňovaného úsilí zaměřeného na zvládnutí všech věcí, které mají být hotové ještě letos. Zajisté jste si všimli, jak je při řízení lidí důležitá vaše schopnost komunikovat, a to tak, aby lidé kolem vás...
O komunikaci již toho bylo napsáno hodně, a právem. Pokud jiní lidé vidí, že jim nasloucháte, že se zajímáte o to, jak to vidí oni, že od nich očekáváte názor a pomoc, že jim dokážete projevit uznání, jste na nejlepší cestě, jak mít dobré a stabilní vztahy. Lidé...
Proč není hotová včas? Proč není provedena dostatečně kvalitně? Proč je nutná taková míra komunikace, vysvětlování a vracení toho, co již mělo být hotové? Jedním z možných úhlů pohledu na efektivitu práce je schopnost řídit pracovní úsilí, řídit činnost. Samozřejmě to...
Z hľadiska riadenia ľudí existujú dva typy remcalov: Prvým typom je člověk, ktorý remcá vtedy, ak mu niečo bráni v produkcii. Nemá materiál, meškajú podklady k jeho práci, nevie presne, čo má práve teraz urobiť, pretože mu to nikto nedefinoval, tak chodí a prudí....
Řídíte lidi a nejste si někdy jistí tím, jak byste se vůči nim měli chovat, aby vás respektovali a vše fungovalo? Když si budou myslet nebo cítit z vašeho jednání, že se bez nich neobejdete, nebudou vás respektovat a vážit si vás, protože ve vašem jednání bude vždy...
Lidem obvykle jen při problémech dochází, že komunikace je alfou a omegou dobré organizace. Je to o následujících věcech: dát správnou informaci kolegovi. Vědět, že já jsem ten, kdo ji pro něj má. Vědět, že teď ji bude potřebovat, a dát ji samostatně, bez vyzvání....
Úlohou interní komunikace je zabezpečit výměnu informací mezi jednotlivci nebo úseky v rámci skupiny, toto téma je živě diskutované skoro na každém semináři týkajícím se oblasti organizování firmy. Na jedné straně je při plném pracovním nasazení dobré udržovat mezi...
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.