Máte firemní webové stránky?
Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci.

Otázka ovšem zní:
Dostává naše firma z webu to, co bychom chtěli?

Nepotřebujete webovou prezentaci, kterou navštěvují tisíce lidí, jestliže z toho získáte jenom jednu objednávku či jeden vyplněný kontaktní formulář.

Kde je příčina ne zcela úspěšného webu?
Co můžeme udělat pro funkční web a neutratit přitom statisíce?

Zjistěte, jak díky skutečně funkčním webovým stránkám dosáhnout navýšení objednávek, zvýšení počtu registrací, prostě to, co od webu očekáváte.Přihlaste se na praktický workshop ještě dnes!

NÁŠ WEB NÁM NEPŘINÁŠÍ TO, CO CHCEME_FB BANNER_business success