1. Úvod
  2. /
  3. marketing
  4. /
  5. Page 2

Novinky a články

Štítek: marketing

Lze být úspěšný při stagnující ekonomice?

I v těch nejlepších dobách je úspěch v podnikání značně nepředvídatelný. Co vypadá jako „musíte mít“, tak nějak nejde a rádoby slibný produkt se stává ležákem. Někdy se může zdát, že uvedení nové myšlenky, produktu či služby na trh může být hop nebo trop....

Buďte mistrem v tom, co děláte

Buďte mistrem v tom, co děláte
Každý z nás má občas pocit, že tu či onu věc hravě zvládne a nepotřebuje za to platit. V reklamě je takový přístup dosti běžný, ale pohled na špatně zpracované grafické řešení inzerátu, nudné internetové stránky a gramatické chyby v textu je smutný. Pokud máte...

Google začal skrývat klíčová slova

Každý, kdo se naplno věnuje on-line marketingu, má s optimalizací pro vyhledávače (SEO – Search Engine Optimization) menší či větší zkušenost. Jednoduše řečeno jde o to, dostat na své webové stránky co nejvíce kvalitních návštěvníků. K tomu jsou mj. potřebná data o...

5 důvodů, proč potřebujete newsletter

Téměř 100% uživatelů internetu má svůj e-mailový účet.  S dnešní technikou a popularitou chytrých telefonů, kdy je uživatel přihlášen na svém e-mailovém účtu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, lidé kontrolují své maily alespoň jednou denně. Proto je elektronický...

Marketing – osudová věc?

Podle zpráv o malém podnikání každý rok v České republice ukončí svou činnost tisíce malých a středních firem, což má velký vliv nejen na majitele firem, ale i na spolupracovníky a jejich rodiny. Daný fakt má dopad i na spolupracující dodavatele, na ekonomiku země...

E-mail marketing a obchodní sdělení

E-mail marketing a obchodní sdělení
Co je vlastně obchodní sdělení? Kdy lze zasílat obchodní sdělení pouze se souhlasem adresáta? Je možné zasílat obchodní sdělení i bez souhlasu adresáta? Obchodním sdělením se rozumí všechny formy sdělení, včetně reklamy a vybízení k návštěvě internetových stránek,...

Lovec, rybář nebo hazardní hráč?

Lovec, rybář nebo hazardní hráč?
Jste lovcem, rybářem nebo hazardním hráčem? To není pokus o vtip, ale skutečná otázka. Jak děláte marketing ve Vaší firmě? Připomíná Váš marketing spíše rybolov? Takže čekáte a čekáte, ale častokrát jdete domů s prázdným košíkem? Nebo jste možná spíše hazardní hráč,...