Novinky a články
z Business Success
Jak získat náskok před konkurencí?
Pokud by firma zvýšila počet udržených klientů o pouhých pět procent, dodatečné zvýšení zisku, kterého již dosáhla ze současné produkce, by často bylo násobně vyšší než tato procenta. Co by se teprve stalo se ziskem skupiny,...
Chcete zvýšit příjem? Pracujte na důvěře!
Ať už člověk přemýšlí nad příjmem své firmy nebo svým osobním příjmem, ne vždy si uvědomuje základní faktor, který o výši příjmu rozhoduje. Tímto faktorem je důvěra firemních zákazníků ve firmu samotnou, potažmo v lidi, kteří firmu zastupují, a důvěra v produkt, který...
Jak motivovat své lidi v náročnějším období?
Tato doba není pro firmy zrovna jednoduchá. Řada z nich prošla obdobím recese a musela snižovat náklady a často i počty zaměstnanců. To se samozřejmě projeví i na náladě lidí ve firmě. Jaké motivační nástroje je vhodné použít v současné době, aby vedoucí pracovníci...
Jak zvládat a rozumět nepříjemným emocím lidí, které máte v týmu?
Řídíte lidi již dlouhé roky, dozvěděli jste se mnoho cenných rad, máte hromadu vlastních zkušeností, ale navzdory tomu při řízení lidí neustále narážíte na nepochopitelné problémy? Lidé okolo vás si jedou svým tempem a ještě u toho remcají a podléhají negativním...
Tři zdroje zvyšování obratu i v těžším období
Jakmile dojde na trhu k stagnaci nebo když organizace z toho či onoho důvodu jednoduše vstoupí do období nepříliš velkých příjmů, první myšlenka, která člověka v takové chvíli nejednou napadne a která je často tlačena i krizovými manažery, je snížit náklady. Jejich...
Jak získat pro své cíle i ostatní?
Získejte pro své cíle ostatní Víra v uskutečnitelnost a dosažitelnost cíle, tak potřebná pro morálku celého projektového týmu a efektivní spolupráci, není konstantním a neměnným faktorem. Je to proměnná, jejíž hodnota závisí na PR celého projektu a lidí,...
Někdy čím hůře, tím lépe…
Aktuální doba je pro mnohé z nás plná velkých výzev a u některých z našich klientů jsme řešili také zásadnější situace týkající se nákladů, prosperity či produktivity současného personálu. Když jsme společnými silami našli z daných stavů možné cesty a jim se ulevilo,...
Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
Co musím udělat, aby zákazník vnímal produkt stejně jako já a chtěl ho koupit? Kladete si také někdy tuto otázku? Co je to co přiměje zákazníka ke koupi? Proč jde s vámi do spolupráce? A proč se mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší parametry, kvalitu,...
Metodika práce – ztráta času nebo stéblo pro tonoucí manažery?
Trh práce se mění a parametry požadavků na kandidáty také. Původní zadání personalistům (před 15 až 20 roky): vzdělaný, s praxí a ochotný se dále učit, je dnes zredukované na: ochotný se učit. Školy v mnoha oborech nestačí držet tempo s vývojem technologií a pro...
Jak si poradit s neochotou svého okolí?
Někdy se lidé okolo nás nechovají tak, jak bychom chtěli. Mohou být rozmrzelí, nespokojení a neochotní. Můžeme to pozorovat doma i v práci. Zkoušíme s nimi komunikovat, vysvětlovat, korigovat je, ale většinou to příliš nezabírá. Často se situace naopak ještě zhorší a...