Přiměly vás okolnosti fungovat na home office?
Způsob vedení lidí na home office je rozhodně jiný než „osobní řízení“. Udržet produkci a dobrou náladu jde i v tomto, pro někoho těžším, způsobu vedení lidí.
Přijďte se inspirovat na online seminář, kde se dozvíte:
- Zajímá vás jak zajistit dobrou efektivitu práce vašich lidí i na home office?
-
Má práce z domova nějaká pravidla, která by měl vedoucí znát a vyžadovat jejich dodržování?
- Byli jste zvyklí se s týmem osobně potkávat a nový systém práce na home office se podepisuje na vašich pracovních vztazích?
- Co jsou nejčastější překážky práce na home office a jak si nastavit fungování v týmu?
Komu je seminář určen?
Majitelům firem, manažerům, personalistům a všem klíčovým pracovníkům, kteří řídí tým „na dálku“.
Jak dlouho online seminář trvá?
9:00 – 12:00 hod
Tři bloky po 50 minutách + po každém bloku 10 minut pauza