1. Úvod
  2. /
  3. Management
  4. /
  5. Jak vést tým na...

Přiměly vás okolnosti fungovat na home office? 

Způsob vedení lidí na home office je rozhodně jiný než „osobní řízení“. Udržet produkci a dobrou náladu jde i v tomto, pro někoho těžším, způsobu vedení lidí. 

zjistit více

Přijďte se inspirovat na online seminář, kde se dozvíte:

 

  • Zajímá vás jak zajistit dobrou efektivitu práce vašich lidí i na home office?
  • Má práce z domova nějaká pravidla, která by měl vedoucí znát a vyžadovat jejich dodržování?
  • Byli jste zvyklí se s týmem osobně potkávat a nový systém práce na home office se podepisuje na vašich pracovních vztazích?
  • Co jsou nejčastější překážky práce na home office a jak si nastavit fungování v týmu?

 

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, manažerům, personalistům a všem klíčovým pracovníkům, kteří řídí tým „na dálku“.

 

Jak dlouho online seminář trvá?

9:00 – 12:00 hod

Tři bloky po 50 minutách + po každém bloku 10 minut pauza 

Jak vést tým na home office?