1. Úvod
  2. /
  3. Marketing
  4. /
  5. Jak zvýšit účinnost propagace
  6. /
  7. Poptávka kurzu Jak zvýšit...

Jak zvýšit účinnost propagace

3 denní kurz, kde naučíte zlepšit vaši propagaci

Poptávka/přihláška

Cena: 14 950 Kč bez DPH za jednoho účastníka

Máte-li zájem o další informace, vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.
Náš obchodní zástupce se s Vámi v rychlosti spojí a pomůže Vám s dokončením objednávky.



Objednávky seminářů a kurzů se řídí obchodními podmínkami pro objednávku a uzavření kupní smlouvy.

Co říkají naši klienti

Renata Klimentová

Renata Klimentová, Iveco Truck Centrum s.r.o.

Seminář a následný, velmi intenzivní, studijní kurz pro mne byly naprosto plnohodnotným strávením času. Způsob vedení semináře i kurzu je z mého pohledu ideální – velmi konkrétní, věcný, intenzivní a odrážející aktuální trendy v marketingu a navíc v příjemném prostředí s perfektním zázemím.
Mgr. Darina Hudecová

Mgr. Darina Hudecová, VMS VISION, s.r.o.

Kurz "Jak zvýšit účinnost propagace" byl skvělým následovníkem semináře "Zásady efektivního marketingu". Kombinace a následnost těchto dvou školení za mě zabezpečily velice podrobné vnoření do problematiky. Samotný kurz jsem zvládla dokončit za předpokládaný čas 2 dní. Musím říct, že ani jedna minuta z těch dvou dnů nevyšla nazmar. Kurz byl postaven na třech druzích cvičení – úvahy, průzkum a tvorba propagačního materiálu. Za mě mělo každé cvičení smysl – úvahy mi pomohly utřídit si myšlenky a názory na otázky, které považuji za základní pochopení marketingu, průzkum a tvorba materiálů to zase uvedla do praxe. Šikovným pomocníkem v průběhu kurzu byly nejen poskytnuté materiály, ale i supervizor pan Ivo Jurman, který mi vždy dal užitečnou zpětnou vazbu. Z kurzu si odnáším jistější pohled na základy marketingu a několik nápadů, které na našem marketingovém oddělení určitě zavedeme – například zjednodušení propagačních textů z hlediska technické terminologie.
Seija Zachová

Seija Zachová, 24U s.r.o.

Kurz je velmi praktický, člověk si hodně věcí vyzkouší na své konkrétní produkty, což je super. Zavedu komunikaci víc na kolegy, se kterými moc do styku nepřicházím. Zaměřit se na tvorbu propagace (víc do detailu řešit co pošlu, co kde napíšu apod.).