Nejste spokojeni s fungováním vašeho marketingu?
Rádi byste váš marketing zlepšili, ale nevíte, jak postupovat?
Jak vytvořit neodolatelný web
Jestli Vás zajímají odpovědi na otázky
- Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
- Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
- Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
- Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
- Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
- Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
- Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
- Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
- Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
- Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?
Komu je seminář určen?
Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.
Jak to probíhá?
Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.
Délka semináře: 2 dny
Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.