Jaké jsou nejčastější chyby v komunikaci?

Jak zvládat nepříjemné emoce lidí, které potkáváte? Jak nebýt unavený?

zjistit více

Přijďte se inspirovat na úvodní seminář, kde se dozvíte:

O komunikaci již toho bylo napsáno hodně, a právem.
Pokud jiní lidé vidí, že jim nasloucháte, že se zajímáte o to, jak to vidí oni, že od nich očekáváte názor a pomoc, že jim dokážete projevit uznání, jste na nejlepší cestě, jak mít dobré a stabilní vztahy. Lidé získávají pocit něčeho společného, pocit skutečného partnerství a vnímají vás jako čitelného člověka, kterému je možné důvěřovat. Tento stav je velmi stabilním základem pro naplnění plánů, které vás jako skupinu čekají. Proto upřímná a otevřená komunikace je pro vztahy ve skupině jedním z jejích základních stavebních kamenů. A proto kdokoli, kdo ji překrucuje či vědomě zadržuje, sleduje více své utajené a dobře promyšlené cíle, než dobro skupiny, jejímž členem předstírá být.

Komu je seminář určen?

Všem, kteří občas naráží v komunikaci na nepochopení, mají stresovou práci v kolektivu, nebo jen chtějí vylepšit vztahy se svým okolím.

Jak dlouho úvodní seminář trvá?

2,5 hodiny včetně přestávky

 

Vzhledem k vládním nařízením do odvolání probíhají všechny úvodní semináře online. Údaje pro připojení obdržíte po přihlášení na vybraný termín. 

Jak odhalit a zvládat vlastní rezervy v komunikaci

 

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
24.2.2021 09:00
vybrat

 

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
4.3.2021 09:00
vybrat

 

 

Co říkají naši klienti

Petr Paksi

Petr Paksi, JAP FUTURE s.r.o.

Nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo být na sebe naštvaný, když většinu věcí, co nám pan Staněk řekl, že je špatně nebo se nemá dělat, jsem na jednáních obvykle dělal. Objevil jsem ve svém chování a jednání jak v pracovním, tak soukromém životě, velké chyby a už po těchto základních kurzech se je snažím řešit a hlavně se jich chci vyvarovat ve svém budoucím životě.