Seminář byl přínosný v oblasti aplikace emocí v obchodní činnosti technického charakteru. Zavedu použití více otázek a zároveň nechat prostor pro zákazníka.
Seminář byl přínosný v oblasti aplikace emocí v obchodní činnosti technického charakteru. Zavedu použití více otázek a zároveň nechat prostor pro zákazníka.
Skvělá organizace a rozložení programu a obsahu do 3 dnů. Přineslo mi to hodně do pracovního i osobního života.
Uvědomila jsem si a ujistila se, že je důležité komunikovat s lidmi na jejich emoci. Člověk může odvést druhého z tématu do jiného tématu… Martin (lektor) je velmi příjemný a jeho autentické scénky byly výborné. Jako první věc zavedu komunikaci s lidmi bez zbytečných negativních emocí, dostat člověka tam, kam potřebuji. Naučila jsem se dát se do klidu.
Výborný. Jen jestli toto jsou pouze základy, tak se asi picnu. Už teď se mi zdá, že mám hlavu jak pátrací balón a práce na další pětiletku. Budeme se muset zamyslet nad tím, co zavedeme jako první. Naštěstí Ivon (konzultantka BS) přijde v úterý a pomůže nám s tím. Dříve, než cokoliv jiného, budeme muset podpořit interní PR a znovu se podívat na účel firmy.
Je velmi hodnotné zjistit a uvědomit si, jak důležité emoce v našich životech jsou a jak moc a přímo ovlivňují naše výkony (fungování), úspěchy i neúspěchy. Pecka byla, že kurz byl velmi praktický, plný ukázek a cvičení, která jsme jako účastníci museli zvládnout.
Super akce, skvělá emoce, dostal jsem energii, nápady ohledně: rychlost, automatizace prodeje.
Akce opět TOP, jak jsme u Business Success zvyklí. Bylo fajn slyšet i témata, která už znám: je to přínosné opakování. Navíc si člověk uvědomí, co dělá špatně.
REFERENČNÍ DOPIS Ráda bych popsala své pozorování ohledně vzdělávání našich spolupracovníků a jeho pozitivního dopadu na jejich pracovní i osobní život. Na základě analýzy a statistických údajů, které vedeme, jsem zjistila, že účast na seminářích a vzdělávacích kurzech, zejména těch organizovaných ve spolupráci s firmou Business Success, má značný vliv na prospěch našich spolupracovníků. Po každém takovém semináři jsme u nich zaznamenali nárůst nových klientů, udržení stávajících klientů, celkové zvýšení produkce a efektivity. Lépe se jim začalo dařit nejen v práci, ale i v jejich osobním životě. Interní semináře po těchto zkušenostech pořádáme 2x ročně a vždy nám zajistí u účastníků nárůst statistik, dobrou emoci a větší chuť spolupracovat. Zajímavým příkladem je i Komunikační kurz, po jehož absolvování jsme zaznamenali výrazné zlepšení ve statistikách spolupracovníků, a to někdy i dokonce o 100 %. Tento kurz jim pomohl cítit se klidněji a vyrovnaněji, což se projevilo i ve zvládání situací, které dříve považovali za obtížné a nedokázali je zvládat. Jedna z kolegyň mi nedávno řekla: „Už vím, proč nás nutíš studovat. Díky studiu je pro mě mnohem jednodušší dělat svoji práci, nemusím ti stále volat o pomoc. A ty s námi máš pak také méně práce.“ Dobře a jednoduše to vystihla. Na základě těchto zkušeností si myslím, že investice do vzdělávání je klíčovým faktorem pro dosažení dlouhodobého úspěchu nás všech. Dává nám nezbytnou sílu a energii, kterou potřebujeme na cestě vpřed.
Kurz se mi moc líbil. Budu se snažit postupně získané poznatky zavést do praxe. Přijde mi, že jsem zde překonala některé ze svých bloků v komunikaci. Budu se zaměřovat na to, abych hovořila více nahlas/ důrazně a udržovala oční kontakt.
Bylo to hodně informací, vhodně proloženo cvičeními. Oceňuji, že prezentovat svá cvičení bylo dobrovolné. Stále na obecné rovině s možností odbočit do mého konkrétního oboru. Skvělá přátelská atmosféra a chuť se do změn pustit hned 🙂 Jako první zavedu: zredukování marketingových aktivit, stanovit cílové skupiny. Realizovat smysluplnou kampaň, vyhodnotit. Největší objev: „méně je více“.