1. Úvod
  2. /
  3. Reference
  4. /
  5. Page 3

Reference

Více než 11 tisíc proškolených firem

Jiří Tomíček

Na motivačním semináři pro vedoucí pracovníky jsem byl vícekrát a vždy to bylo jiné. Poprvé mi trvalo dost dlouho, než jsem se rozhodl, stálo to dost peněz a to navíc v době, kdy jsme byli malinká firmička bez větších příjmů.
Dnes jsem rád, že jsem na seminář šel. Díky tomu jsem získal základní znalosti o organizaci a vedení firmy a postupně se aplikováním těchto informací posunujeme z malé dvoučlenné firmy bez zisku k firmě zajímavé jak pro zákazníky, tak i pro naše pracovníky s pěkným obratem i ziskem, která má 17 členů týmu a každý rok bezpečně rosteme.

Jiří Tomíček, CADservis, s.r.o.

Ing. Petr Čeliš

Bylo to náročné, ale úžasné. Dává mi to střechu nad všemi nástroji řízení společnosti a má to neskutečný potenciál. Těším se na okamžitou aplikaci v praxi, včetně všech výzev.
Jako první zavedu kondici Neexistenci u nastupujícího obchodníka.

Ing. Petr Čeliš, Realsan Group SE

Lívia Šebíková

Kurz hodnotím velmi pozitivně, i když jsem měla na začátku strach a obavy jak to zvládnu. Velmi mi pomohly zkušenosti z předchozích kurzů. Přišla jsem na hodně věcí, které použiji v praxi. Jako první se obeznámím s prací na pozicích, které neovládám perfektně a nevím tedy zhodnotit výkon.

Lívia Šebíková, Bricol s.r.o.

Ing. Radovan Růžička

Díky předchozím školením a dostupným datům z nich, jsem byl schopen rychleji a efektivněji vypracovat cvičení. Při tom jsem si uvědomil další důležité věci. Jako první zavedu vyšší zájem o lidi, což nyní považuji za jednu z hlavních věcí pro úspěšný tým. Dále si ověřím, zda zaměstnanci dobře znají výsledky své práce, t.z. produkty. Také se zaměřím na to, jestli rozumí svému work-flow.

Ing. Radovan Růžička, Bricol s.r.o.

Vladimír Erben

Kompletněji „z vrtulníku“ jsem pochopil vůdcovství, z čeho se skládá a jak je důležité pro expanzi a růst. Jako první zavedu komunikaci pro zvýšení porozumění programům a produktům s vedoucími všech oddělení. To jsem nejvíc podceňoval.

Vladimír Erben, MADAMI s.r.o.

Jiří Veselský

Člověk si sám myslí, že vlastně ani není možné, ani reálné, zavést statistiky ve své firmě, že systém je jiný než v ostatních firmách. Opět se potvrdilo, že BS (Business Success) má opravdové odborníky, kteří umí pomoci a vysvětlí vše do detailu a najednou vidíte, že to vše jde i jinak… super a lépe.

Jiří Veselský, ExPlan s.r.o.

Ing. Ondřej Světlík

Workshop „Jak na studené kontakty“ beru jako velmi přínosný. Jednak oceňuji možnost osobního přístupu díky velmi úzké skupince účastníků a jednak i schopnost lektora podat téma s návazností na praxi a adaptací na jednotlivé profese a situace. Celý koncept workshopu byl dobře nastaven a hned po návratu do práce jsem se snažil poznatky aplikovat.

Ing. Ondřej Světlík, DELUXEA a.s.

Lucie Uřičářová

Odnesla jsem si ze semináře důležité poznatky. Konkrétně jsem si odnesla více citu a projevení porozumění volajícímu, větší empatii, nepoužívat slova, která obsahují „ne“ (např. nechcete, nepotřebujete, atd.) a další možnosti, jak zvládnout i třeba „nepříjemného volajícího“. Líbilo se mi i to, že jsme zde byli 4, tudíž to bylo více takové intimní a lepší.

Lucie Uřičářová, GUMEX, spol. s r.o.