Seminář mi pomohl uvědomit si, jak důležité je propojení obchodu a marketingu, nyní dokonce i vím, jak na to. Díky konkrétním případům/ příkladům, jsem si všechny procesy dokázala promítnout na naši firmu. Jako první zavedeme automatizace v e-mailingu; komunikace a PR – jak směrem k zákazníkům, tak i ve firmě.
Reference
Více než 11 tisíc proškolených firem
Potvrzení a ujištění, že v naší firmě to máme dobře nastaveno. Ujištění proč to takto dělat a efektivně a rychle zacvičit nováčka a mít více času v práci i v soukromí. V současné době provádím zácvik nováčka a mám spoustu tipů a postřehů co využiji.
Martin Novotný, COBAP s.r.o.
Po tomto semináři nebude pro mě tvorba propagačních letáků a prospektů trápením, ale stane se příjemnou zábavou. Jako první zavedeme knoflík; PR k produktům; interní PR k produktům.
Vladimír Buchtík, Profibaustoffe CZ, s.r.o.
Oceňuji množství praktických ukázek a cvičení, které podporuje lepší zapamatování. Jako první zavedeme: reference; jak získat zákazníka pro wewslettery – e-book.
Hana Pechová, AHORN CZ, s.r.o.
Děkuji za 2 dny plné informací, které použiji ihned v praxi. Náplň byla zajímavá a přínosná.
Zavádět začneme již zítra a těším se na to: interní PR, nastavení a rozdělení do skupin zákazníků.
Milan Liška, CARent, a.s.
Složení kurzu mě nejprve velmi překvapilo, nečekala jsem, že to bude kompletně samostatná práce. Postupně se ale ukázalo, že to není vůbec na škodu, každý si pracoval svým tempem a nenechal se ostatními ovlivnit. Kurz se mi moc líbil. Jako první zavedeme: zvýšení povědomí o šíři našeho sortimentu.
Petra Kolínová, Kores Europe s.r.o.
Jedná se o jasné věci, které si člověk neuvědomuje a je potřeba otevřít oči. Jako první zavedu: delegování práce.
Jakub Štěpánek, COBAP s.r.o.
Podobné metody aplikuji při řízení toků peněz dlouhé roky. Potřeboval jsem nový impulz k tomu to dále vylepšovat a aplikovat. Potřeboval jsem dodat pozitivní energii – stalo se.
Ing. Bohuslav Nevěřil, TAGROS a.s.
Výborné, seminář velmi předčil má očekávání. Velmi zajímavé byly příklady z praxe – co, kde, jak v jaké firmě řešili, jak to dopadlo. Jako první zavedeme pozici personalisty.
Jan Chrištof, CHRIŠTOF, spol. s r.o.
Kupa inspirace, která mě nutí se nad věcmi zamyslet. Ještě víc „uklidím“ sebe – co já chci dělat v následujících letech.