1. Úvod
  2. /
  3. Reference
  4. /
  5. Page 2

Reference

Více než 11 tisíc proškolených firem

Simona Ray

Kurz naplnil/ předčil má očekávání. Hodně témat zmíněných v kurzu jsou aktuální řešení situací, kterými si procházím. Kurz budu doporučovat známým a spolupracovníkům. Vedení Martina mi přišlo fantastické, děkuji za trpělivost.

Věřím, ze mi tento kurz pomohl v mém projektu na Times square, kam jsem se vracela každou hodinu, 24 hodin od půlnoci do půlnoci, a na minutu nehybně stála před svými obrazy. Od té doby o mě zahraniční tisk napsal dva články a věřím, ze část úspěchu byla i nově osvojená technika z kurzu. Pouze nehybné hledění i přes distrakce okolo mě  🙂
Detaily níže, pokud Vás to zajímá.
https://sentienttopaint.art/
https://www.artrabbit.com/events/see-you-24-hour-performance-by-simona-ray-in-times-square
https://www.exibart.com/evento-arte/i-stayed-in-times-square-for-24-hours-for-my-art-simona-ray-in-women-beyond-borders/

Simona Ray

Marcel Šabršula

Já nemám rád dlouhé celodenní nebo vícedenní semináře, takže pro mě osobně ideální délka akce. Vyhovovala mi forma prezentace lektora, který nešel zbytečně do hloubky problematiky. Zaujala mě stručná a jasná definice tématu (já mám rád, když se téma otevře a pak se nechá na účastníkovi, jak si to sám v sobě přebere) a abych byl nakonec i konkrétní, tak hlavně myšlenka, že lež nám ubírá neskutečné množství naší energie, tzn. každý by měl začít sám u sebe, než začne řešit žrouty energií ve svém týmu.

Marcel Šabršula, Medevo s.r.o.

Mgr. Darina Hudecová

Kurz „Jak zvýšit účinnost propagace“ byl skvělým následovníkem semináře „Zásady efektivního marketingu“. Kombinace a následnost těchto dvou školení za mě zabezpečily velice podrobné vnoření do problematiky. Samotný kurz jsem zvládla dokončit za předpokládaný čas 2 dní. Musím říct, že ani jedna minuta z těch dvou dnů nevyšla nazmar. Kurz byl postaven na třech druzích cvičení – úvahy, průzkum a tvorba propagačního materiálu. Za mě mělo každé cvičení smysl – úvahy mi pomohly utřídit si myšlenky a názory na otázky, které považuji za základní pochopení marketingu, průzkum a tvorba materiálů to zase uvedla do praxe. Šikovným pomocníkem v průběhu kurzu byly nejen poskytnuté materiály, ale i supervizor pan Ivo Jurman, který mi vždy dal užitečnou zpětnou vazbu. Z kurzu si odnáším jistější pohled na základy marketingu a několik nápadů, které na našem marketingovém oddělení určitě zavedeme – například zjednodušení propagačních textů z hlediska technické terminologie.

Mgr. Darina Hudecová, VMS VISION, s.r.o.

Ing. Martin Mecera

Byl jsem úplný laik. Dříve jsem marketing a obchod zkoušel dělat intuitivně.
Nyní znám nástroje a dokážu stanovit postup a systém marketingu. Seminář považuji za velmi přínosný.
Rozpracuji detailně obavy zákazníka a vypracuji informační materiály a postupy, abych obavy zvládl.

Ing. Martin Mecera, Favorlogic s.r.o.

Ing. Michal Huvar

Vzhledem k tomu, že mám o marketingu málo znalostí, byl pro mě tento seminář velmi přínosný.
Myslím, že nám dal ve firmě návod, jak nyní postupovat od úplných základů, jako je redefinice účelu firmy,
nalezení cílových skupin a strategie propagace. Za mě tedy výborný seminář.

Ing. Michal Huvar, Favorlogic s.r.o.

Lukáš Radechovský

Sales Club jsem absolvoval již několikrát a vždy se těším na další setkání jak s pořadateli, tak s návštěvníky tohoto clubu. S některými se potkávám po několikáté a současně poznávám nové lidi, kteří jsou naladěni na podobnou vlnu jako já. Už toto setkání beru jako velmi pozitivní a příjemné v tom, že se lidé potkají napříč různými odvětvími, pozicemi a sdělují si své poznatky a zkušenosti z prodeje a obchodu.

Martin Staněk je výborný přednášející, který umí zaujmout a dát jakémukoli tématu náboj a vtáhnout zúčastněné do diskuze. Absolvoval jsem za mou obchodní kariéru několik kurzů, některé byly inspirativní, jiné zase méně, ale za dobu, co jsem v Gumexu na pozici vedoucího prodeje cca 2 a půl roku, kde jsem poznal Business Success, se na každé školení a přednášky těším, za to vám všem díky.

Zajímavých témat proběhlo hodně, ale stále je dobré se k nim vracet, opakovat si je a zkoušet aplikovat ve svém pracovním i soukromém životě, protože víme, že velká část se prolíná mezi prací a rodinou 😉

Těším se na další setkání!

Lukáš Radechovský, GUMEX, spol. s r.o.

Marek Janda

Sales Club je pro mě velmi přínosné prostředí, kde se můžu inspirovat moderními přístupy nejen k obchodu. Líbí se mi otevřená výměna reálných zkušeností i to, že si člověk vždy odnese něco praktického, co může rovnou využít v řízení týmu nebo v nastavení obchodních procesů. Pro obchodního ředitele je to skvělý zdroj inspirace.

Marek Janda, Pletiva Dobrý a Urbánek s.r.o.