1. Úvod
  2. /
  3. Management
  4. /
  5. Jak efektivně organizovat?

Jak efektivně organizovat?

Jedinečný workshop o tom, jak zajistit úspěšný model spolupráce ve firmě.

zjistit více     objednat

JAK EFEKTIVNĚ ORGANIZOVAT?

Jaké otázky se na tomto workshopu řeší?

 

  • Jak správně definovat sled činností organizace či oddělení?
  • Co jsou hlavní úlohy vedoucího pracovníka v oblasti organizování?
  • Jak eliminovat nadbytečnou komunikaci a e-maily v „kopii všem“? 
  • Jak se projevuje zmatek v organizaci a jak mu předejít?
  • Je organizování velká věda nebo se dá postavit na jednoduchosti? 

Komu je workshop určen?

Nejen vedoucím pracovníkům, majitelům firem nebo obchodníkům, ale všem lidem, kteří si chtějí osvojit a vědomě používat přesné postupy vedoucí k úspěchu v práci či osobním životě.

 

 

Jak workshop probíhá?

Workshop kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka workshopu: 4 hodiny

Průběh semináře: 9:00 – 13:00, včetně 1 přestávky

Tento workshop lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento workshop

 

Aktuální termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
26.6.2023 09:00
vybrat

 

 

Co říkají naši klienti

Libor Toul

Libor Toul, Golden Gate CZ a.s.

WOW 🙂 Zase se posouvám o kousek dál ve vnímání své role jako manažera. Jako první zavedu zpětnou analýzu.

 

Trenér semináře

Ing. Rastislav Zachar

 

Ing. Rastislav Zachar
Majitel společnosti
Business Success, spol. s r.o.

 

Počet účastníků je omezen!

Rezervujte si místo na workshopu
Jak efektivně organizovat?

Mám zájem o tento workshop