1. Úvod
  2. /
  3. Management
  4. /
  5. Jak efektivně organizovat?

Jak efektivně organizovat?

Jedinečný workshop o tom, jak zajistit úspěšný model spolupráce ve firmě.

zjistit více     objednat

JAK EFEKTIVNĚ ORGANIZOVAT?

Jaké otázky se na tomto workshopu řeší?

 

  • Jak správně definovat sled činností organizace či oddělení?
  • Co jsou hlavní úlohy vedoucího pracovníka v oblasti organizování?
  • Jak eliminovat nadbytečnou komunikaci a e-maily v „kopii všem“? 
  • Jak se projevuje zmatek v organizaci a jak mu předejít?
  • Je organizování velká věda nebo se dá postavit na jednoduchosti? 

Komu je workshop určen?

Nejen vedoucím pracovníkům, majitelům firem nebo obchodníkům, ale všem lidem, kteří si chtějí osvojit a vědomě používat přesné postupy vedoucí k úspěchu v práci či osobním životě.

 

 

Jak workshop probíhá?

Workshop kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka workshopu: 4 hodiny

Průběh semináře: 9:00 – 13:00, včetně 1 přestávky

Tento workshop lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento workshop

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
11.6.2024 09:00
vybrat

 

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
12.7.2024 09:00
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Kateřina Bezchlebová

Kateřina Bezchlebová, Designfoods s.r.o. Rodinná konzervárna Via Delicia

Za mě zatím nejlepší seminář, na kterém jsem byla - dobře uchopené téma a hlavně nám školitel ukázal jak ho krok po kroku aplikovat. Velká spokojenost 😊
PaedDr. Václav Novotný

PaedDr. Václav Novotný, Consult Point s.r.o.

Veľmi výstižne, presne a jednoducho deifinované základné principy organizovania, ktoré pomôžu dať efektivne do poriadku svoj úsek alebo firmy.
Lukáš Mišura

Lukáš Mišura, Kerosin s.r.o.

Bylo to velice zajímavé a poutavé, určitě si některé věci vezmu do života. Jako první zavedu: jasně si definovat procesy a které věci má kdo na starost.
Jiří Sova

Jiří Sova, Lifocolor, s.r.o.

Opět hodně uvědomění jak do práce, tak do osobního života. Zrychlit, nepuntičkařit. Zamyslet se a přivést do praxe, co má být produkt mého osobního života. A ten souvisí i s výsledky a spokojeností v práci.
Bronislav Janeček

Bronislav Janeček, REC Group s.r.o.

Super opáčko toho, co člověk někdy nevědomky dělá, aniž by věděl, že používá tak sofistikovaný systém 🙂 Díky za rady a pojmenování. Budu pořádat hon na částice 🙂
Lenka Kneslová

Lenka Kneslová, ROSTRA s.r.o.

Úžasně nabitý workshop! 🙂 Super lektor. Budu definovat částice ve svém úseku = definovat v celé firmě = přiřazení zaměstnanců.
Filip Kohout

Filip Kohout, SERVIS CLIMAX a.s.

Workshop byl velmi zajímavý. Umožnil mi zastavit se a podívat na svou práci z nadhledu a pojmenovat nové oblasti, které jdou stále rozvíjet. Podívat se na věci zjištěnou analýzou. Více přemýšlet o částicích. Vnímat rychlost služby.
Lubomír Galeta

Lubomír Galeta, SERVIS CLIMAX a.s.

Díky za připomenutí toho, jak jednoduché kroky vedou ke správnému organizování. Díky za připomenutí rychlosti služby a tipy pro práci vedoucího. Jako první zavedu: nepohybuj se uvnitř, ale venku. Znovu projít produkty, posty a zařazení u nás + toky. Obnovit kontrolu zaškolení u nováčků.
Tereza Beránková

Tereza Beránková, Atelier Habina s.r.o.

Moc pěkný workshop, klidně by mohl trvat i déle a jít ještě více do hloubky některých témat, možná to ale bude součástí jiných workshopů. Jako první zavedu "audit rychlosti".
Libor Toul

Libor Toul, Golden Gate CZ a.s.

WOW 🙂 Zase se posouvám o kousek dál ve vnímání své role jako manažera. Jako první zavedu zpětnou analýzu.

 

Trenér semináře

Ing. Rastislav Zachar

 

Ing. Rastislav Zachar
Majitel společnosti
Business Success, spol. s r.o.

 

Počet účastníků je omezen!

Rezervujte si místo na workshopu
Jak efektivně organizovat?

Mám zájem o tento workshop