1. Úvod
  2. /
  3. Management
  4. /
  5. Odborné semináře
  6. /
  7. Marketing a prodej pro...

Jak na marketing bez velkých investic?

Obejde se prodej v menší firmě bez marketingu? 

zjistit více     objednat

Marketing a prodej pro menší a střední firmu

Zajímají vás odpovědi na otázky:

  • Co musí dělat menší firma v marketingu a prodeji, aby přežila? 
  • Jak nastavit prodej a marketing v menší firmě?
  • Jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze?
  • Jaké jsou nejčastější chyby menších firem v marketingu a v prodeji?
  • Jak vést marketing a prodej v technických oborech?
  • Jak poznat, na co zákazníci budou tzv. „slyšet“?
  • Jak se nedostat do pasti, která může zničit prodej i marketing?

Popis

Marketing a prodej v menších firmách musí být šikovnější a efektivnější, než ve velkých firmách.
Malé firmy jsou velice rychle potrestané za nefunkční marketing a prodej a někdy hledají inspiraci v úspěšných velkých firmách. Ale to nemusí fungovat vždy a hlavně u firem, které neprodávají koncovým zákazníkům, ale prodávají jiným firmám.
 

Komu je seminář určen?

Majitelům malých a středních firem a všem klíčovým pracovníkům, kteří mohou ovlivnit marketing a prodej ve firmě.

 

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 1 den

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
24.7.2024
vybrat

 

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
31.7.2024
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Radim Černý

Radim Černý, PROTISK Prchal s.r.o.

Seminář splnil má očekávání. Pozitivně hodnotím, že se lektor snažil ukazovat příklady na oborech účastníků semináře.
Jiří Rosochatecký

Jiří Rosochatecký, STAVOSPOL, s.r.o.

Jsem velmi spokojen s náplní semináře a především s formou prezentace. Jako první zavedu průzkum trhu, kontrolu databáze, šanon úspěchů.
Ing. Eliška Nemravová

Ing. Eliška Nemravová, NEMA, spol. s r.o.

Pan Staněk byl zatím jeden z nejvtipnějších lektorů. Uváděl spoustu "vtípků" ať už z business prostředí nebo jeho rodinného prostředí a díky tomu si já konkrétně dokážu daleko lépe uvést určité příklady do praxe a vše si snáze zapamatovat. Také mi čím dál více dochází, že čím více seminářů projdete, tím více věcí vám začne zapadat do sebe a být jasnější, ať už v pracovním, či soukromém životě.
Igor Čunčík

Igor Čunčík, BESTA TRADE s. r. o.

Zajímavé tipy z marketingu a prodeje. Dnes spousta praktických příkladů. Jako první zkvalitníme obsah reklamních materiálů a cenových nabídek.
Mgr. Hana Větrovcová

Mgr. Hana Větrovcová, VETOS group s.r.o.

Dostala jsem skvělé tipy, které lze lehce zavést do praxe, jak v oblasti prodeje, tak marketingu. Jako první zavedeme: jak si říct o referenci. Zvýšit průzkum.
Renáta Kopečná

Renáta Kopečná, MADAMI s.r.o.

Jeden z nejlepších seminářů, na kterém jsem byla. Vynikající trenér Martin Staněk. Donutil mě několikrát se (i přes ty roky zkušeností v marketingu) zamyslet a vrátit se na úplný začátek. Zavedeme si evidenci úspěšných projektů a i těch méně úspěšných 🙂

 

Trenér semináře

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Chcete nastavit spolupráci mezi marketingem a prodejem?
Rezervujte si místo na semináři
Marketing a prodej pro menší a střední firmu.

Mám zájem o seminář