1. Úvod
  2. /
  3. Management
  4. /
  5. Odborné semináře
  6. /
  7. Marketing a prodej pro...

Jak na marketing bez velkých investic?

Obejde se prodej v menší firmě bez marketingu? 

zjistit více     objednat

Marketing a prodej pro menší a střední firmu

Zajímají vás odpovědi na otázky:

  • Co musí dělat menší firma v marketingu a prodeji, aby přežila? 
  • Jak nastavit prodej a marketing v menší firmě?
  • Jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze?
  • Jaké jsou nejčastější chyby menších firem v marketingu a v prodeji?
  • Jak vést marketing a prodej v technických oborech?
  • Jak poznat, na co zákazníci budou tzv. „slyšet“?
  • Jak se nedostat do pasti, která může zničit prodej i marketing?

Popis

Marketing a prodej v menších firmách musí být šikovnější a efektivnější, než ve velkých firmách.
Malé firmy jsou velice rychle potrestané za nefunkční marketing a prodej a někdy hledají inspiraci v úspěšných velkých firmách. Ale to nemusí fungovat vždy a hlavně u firem, které neprodávají koncovým zákazníkům, ale prodávají jiným firmám.
 

Komu je seminář určen?

Majitelům malých a středních firem a všem klíčovým pracovníkům, kteří mohou ovlivnit marketing a prodej ve firmě.

 

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 1 den

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
20.7.2021
vybrat

 

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
16.8.2021
vybrat

 

 

Co říkají naši klienti

Ing. Eliška Nemravová

Ing. Eliška Nemravová, NEMA, spol. s r.o.

Pan Staněk byl zatím jeden z nejvtipnějších lektorů. Uváděl spoustu "vtípků" ať už z business prostředí nebo jeho rodinného prostředí a díky tomu si já konkrétně dokážu daleko lépe uvést určité příklady do praxe a vše si snáze zapamatovat. Také mi čím dál více dochází, že čím více seminářů projdete, tím více věcí vám začne zapadat do sebe a být jasnější, ať už v pracovním, či soukromém životě.
Igor Čunčík

Igor Čunčík, BESTA TRADE s. r. o.

Zajímavé tipy z marketingu a prodeje. Dnes spousta praktických příkladů. Jako první zkvalitníme obsah reklamních materiálů a cenových nabídek.
Mgr. Hana Větrovcová

Mgr. Hana Větrovcová, VETOS group s.r.o.

Dostala jsem skvělé tipy, které lze lehce zavést do praxe, jak v oblasti prodeje, tak marketingu. Jako první zavedeme: jak si říct o referenci. Zvýšit průzkum.
Renáta Kopečná

Renáta Kopečná, MADAMI s.r.o.

Jeden z nejlepších seminářů, na kterém jsem byla. Vynikající trenér Martin Staněk. Donutil mě několikrát se (i přes ty roky zkušeností v marketingu) zamyslet a vrátit se na úplný začátek. Zavedeme si evidenci úspěšných projektů a i těch méně úspěšných 🙂

 

Trenér semináře

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Chcete nastavit spolupráci mezi marketingem a prodejem?
Rezervujte si místo na semináři
Marketing a prodej pro menší a střední firmu.

Mám zájem o seminář