Jak na marketing bez velkých investic?

Obejde se prodej v menší firmě bez marketingu? 

zjistit více     objednat

Marketing a prodej pro menší a střední firmu

Zajímají vás odpovědi na otázky:

  • Co musí dělat menší firma v marketingu a prodeji, aby přežila? 
  • Jak nastavit prodej a marketing v menší firmě?
  • Jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze?
  • Jaké jsou nejčastější chyby menších firem v marketingu a v prodeji?
  • Jak vést marketing a prodej v technických oborech?
  • Jak poznat, na co zákazníci budou tzv. „slyšet“?
  • Jak se nedostat do pasti, která může zničit prodej i marketing?

Popis

Marketing a prodej v menších firmách musí být šikovnější a efektivnější, než ve velkých firmách.
Malé firmy jsou velice rychle potrestané za nefunkční marketing a prodej a někdy hledají inspiraci v úspěšných velkých firmách. Ale to nemusí fungovat vždy a hlavně u firem, které neprodávají koncovým zákazníkům, ale prodávají jiným firmám.
 

Komu je seminář určen?

Majitelům malých a středních firem a všem klíčovým pracovníkům, kteří mohou ovlivnit marketing a prodej ve firmě.

 

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 1 den

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

 

Aktuální termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
30.11.2020
vybrat

 

 

 

Trenér semináře

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Chcete nastavit spolupráci mezi marketingem a prodejem?
Rezervujte si místo na semináři
Marketing a prodej pro menší a střední firmu.

Mám zájem o seminář