Jak na marketing bez velkých investic?

Obejde se prodej v menší firmě bez marketingu? 

zjistit více     objednat

Marketing a prodej pro menší a střední firmu

Zajímají vás odpovědi na otázky:

  • Co musí dělat menší firma v marketingu a prodeji, aby přežila? 
  • Jak nastavit prodej a marketing v menší firmě?
  • Jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze?
  • Jaké jsou nejčastější chyby menších firem v marketingu a v prodeji?
  • Jak vést marketing a prodej v technických oborech?
  • Jak poznat, na co zákazníci budou tzv. „slyšet“?
  • Jak se nedostat do pasti, která může zničit prodej i marketing?

Popis

Marketing a prodej v menších firmách musí být šikovnější a efektivnější, než ve velkých firmách.
Malé firmy jsou velice rychle potrestané za nefunkční marketing a prodej a někdy hledají inspiraci v úspěšných velkých firmách. Ale to nemusí fungovat vždy a hlavně u firem, které neprodávají koncovým zákazníkům, ale prodávají jiným firmám.
 

Komu je seminář určen?

Majitelům malých a středních firem a všem klíčovým pracovníkům, kteří mohou ovlivnit marketing a prodej ve firmě.

 

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 1 den

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
22.7.2020
vybrat

 

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
14.8.2020
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

 

Trenér semináře

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Chcete nastavit spolupráci mezi marketingem a prodejem?
Rezervujte si místo na semináři
Marketing a prodej pro menší a střední firmu.

Mám zájem o seminář