1. Úvod
  2. /
  3. Marketing
  4. /
  5. Tajemství účinné propagace

Nefunguje vaše propagace tak,

jak by měla?

Vynakládáte příliš mnoho peněz na propagaci a výsledky nejsou adekvátní? Přemýšlíte o tom, co ve vašem způsobu propagace vylepšit? Chtěli byste zvýšit účinnost vašich kampaní?

zjistit více

Přijďte se inspirovat na úvodní seminář, kde se dozvíte:

  • Jaké jsou typické chyby v propagaci?
  • Jak se trh a požadavky na propagaci změnily v posledních letech?
  • Jaké jsou druhy propagace a který použít ve vašem podnikání?
  • Jak spolupracovat s reklamní agenturou?
  • Jak získat nové zákazníky a v čem se liší propagace pro různé cílové skupiny?

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, manažerům obchodu a marketingu, pracovníkům marketingu a klíčovým pracovníkům, kteří se podílejí na tvorbě propagačních kampaní a chtějí dosahovat lepších výsledků.

Jak dlouho úvodní seminář trvá?

2,5 hodiny včetně přestávky

Tajemství účinné propagace

 

 

Aktuální termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
28.11.2024 14:30
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Jakub Hladký

Jakub Hladký, BARTEN s.r.o. 

Nejvíce mě zaujalo, jak se na propagaci dívat = jak ji uchopit, že se nejedná pouze a jen o reklamu. Vnitřní PR - přesvědčit zaměstnance o tom, že co děláme je dobré. Pan Ranc má příjemný přednes, dokáže zaujmout a dát přesné informace.
Kateřina Hronová

Kateřina Hronová, LIFOCOLOR s.r.o.

Upřímně jsem od semináře zdarma nic moc extra neočekávala, o to více mě ale mile celý jeho obsah i průběh překvapil. Obsahem by se dal nazvat jako „ Stručný vhled do základů marketingu“ – obsahově byl velmi zajímavý a v průběhu zazněly cenné myšlenky.
Kamila Zárychtová

Kamila Zárychtová, Business for Breakfast Česká republika s.r.o.

Na semináři jsem získala mnoho praktických nápadů, jak mohu zkvalitnit propagaci své firmy a mohu říct, že vznikl opravdu dlouhý TO DO list. Již jsem na některých věcech začala pracovat a z prvních akcí mám pozitivní výsledky. Každopádně mám pocit, že už konečně vím, co mám dělat v rámci propagace a dává mi to smysl a „hlavu a patu“.