1. Úvod
  2. /
  3. Prodej
  4. /
  5. Jak zvýšit prodej?

Neprodáváte tak, jak byste chtěli?

Musíte dávat slevy, abyste získali zakázky? Zdá se vám, že se prodej stal náročnou a nesmírně únavnou dřinou? Trápí vás konkurenční nabídky a klesající loajalita zákazníků?

zjistit více

Přijďte se inspirovat na úvodní seminář, kde se dozvíte:

 

  • Co jsou nejzákladnější podmínky, bez nichž prodej nefunguje?
  • Jak vypadá ideální obchodní rozhovor, který vede zákazníka ke koupi?
  • Proč zákazníci prodejcům nedůvěřují a jak to vyřešit?
  • Jak prodat i beze slev a zvýšit obchodní marži?
  • Proč zákazníci odcházejí ke konkurenci nebo nakupují na internetu?
  • Jak získat věrné a loajální zákazníky?

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, manažerům obchodu, prodejcům, obchodním zástupcům, pracovníkům marketingu a lidem, kteří jednají se zákazníky a jejich úkolem je prodávat nebo prodejce řídit.

 

Jak dlouho úvodní seminář trvá?

2,5 hodiny včetně přestávky

Jak zvýšit prodej?

 

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
15.11.2021 09:00
vybrat

 

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
23.11.2021 09:00
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Veronika Špinarová

Veronika Špinarová, PAMA, a.s.

Díky, za srozumitelné a velice přínosné připomenutí toho, co jsem měla po absolvování vícedenního semináře uloženo v paměti.  Toto oprášení považuji za skvělý start do jarní sezóny. BS jsou prostě jistota. 
Radek Šmucr

Radek Šmucr, Benefit stavební prvky s.r.o.

Tímto chci vyjádřit velké poděkování za perfektní seminář v podání pana Kuby. Zazněly tam vysoce zajímavé a užitečné informace, které mně jistě pomohou zrealizovat více úspěšných obchodních jednání.
Aleš Vyskočil

Aleš Vyskočil, JAP FUTURE s.r.o.

V minulosti jsem se zúčastnil několika podobných školení, jako byl seminář "Jak zvýšit prodej?". Musím ale říct, že školení firmy Business Success bylo to nejlepší, co jsem navštívil. Na semináři bylo několik věcí, které rád použiji v praxi.
Petr Paksi

Petr Paksi, JAP FUTURE s.r.o.

Nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo být na sebe naštvaný, když většinu věcí, co nám pan Staněk řekl, že je špatně nebo se nemá dělat, jsem na jednáních obvykle dělal. Objevil jsem ve svém chování a jednání jak v pracovním, tak soukromém životě, velké chyby a už po těchto základních kurzech se je snažím řešit a hlavně se jich chci vyvarovat ve svém budoucím životě.
C. Anovčín

C. Anovčín

Zaujal mne rozdíl komentář/námitka, protože po analýze svých prodejních schůzek jsem zjistil, že „investuji“ příliš mnoho času na zvládání problému, který neexistuje.