Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?

Průvodce úspěšného manažera

Máte ve vaší firmě jasně rozdělené role
v přehledné firemní struktuře?

Tato publikace obsahuje tipy a praktické návody, jak zavést do každodenního používání srozumitelnou firemní strukturu.

Nutnost firmu organizovat si uvědomuje mnoho manažerů a majitelů firem. Činnost nebo práce, kterou firma musí nutně provádět a která není nikomu přidělena oficiálně jako zodpovědné osobě, vždy skončí na stole šéfa. Koho by bavilo řešit stále dokola otázky, jako kdo má co na starosti, kdo za co zodpovídá, za co je kdo placený, co s problémem, který nastává jednou za čas, a co se záležitostmi, které se zdají být dlouhodobě neřešené systémově?

Navíc se k tomu často přidá nárůst produkce a to, co začalo přetížením vedení, nyní vypadá jako katastrofa, která může být fatální.

Tato publikace je věnována manažerovi, který řídí a organizuje firmu a chce v ní zavést do každodenního používání organizující tabuli, strukturu firmy, jejíž zavedení může způsobit neuvěřitelné zpřehlednění procesů a expanzi produkce.

V publikaci „Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?“ se dozvíte:

  • Jak organizující tabuli vytvořit?
  • Jak ji prosazovat do každodenního fungování firmy?
  • Jak systémově provádět aktualizace a změny v organizující tabuli?
  • Co dělat, pokud firma mění své zaměření nebo výrazně expanduje a jak tyto změny promítnout do struktury, aby byla zachována její vnitřní logika a funkčnost?
  • Jak podle organizující tabule přistoupit ke tvorbě popisů pracovních míst?
  • a mnoho dalšího…

Autor publikace

Pavel Ranc

Trenér a konzultant firmy Business Success,
spol. s r.o.

Pořiďte si průvodce organizováním

Cena publikace „Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?“ je 590 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

Objednávka publikace

Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.



 

Objednávky se řídí obchodními podmínkami pro objednávky publikací a publikaci můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí - zaplacenou částku vám vrátíme zpět.

Co říkají naši klienti

Dominika Pašková

Dominika Pašková, Perfect World s.r.o.

Myslím, že obecně jsou Vaše publikace skvělým nástrojem k tomu, jak si pravidelně připomínat funkční zásady, které se každý účastník může dozvědět na seminářích. Díky publikacím je možné si vše znovu projít, třeba i více pochopit a hlavně začít opravdu používat.
Zdeňka Masopustová

Zdeňka Masopustová, Studijní centrum BASIC ČR, z. s.

Organizační tabuli u nás využíváme již řadu let. Její zavedení a používání velice usnadní nejen komunikační, ale i produkční toky v organizaci. Je dobré mít přehledně znázorněné, na koho se ve firmě obrátit, kdo má za co zodpovědnost. Její zavedení nám způsobilo zpřehlednění produkce a usnadnilo expanzi. Tento pracovní sešit vás podrobně provede k úplnému zavedení této organizační tabule i do vaší organizace. Je velmi přehledně a prakticky zpracován. Mohu jen doporučit.