Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?

Nutnost firmu organizovat si uvědomuje mnoho majitelů firem a manažerů. Činnost nebo práce, kterou firma musí nutně provádět a která není nikomu přidělena oficiálně jako zodpovědné osobě, vždy skončí na stole šéfa. Koho by bavilo řešit stále dokola otázky, jako kdo má co na starosti, kdo za co zodpovídá, za co je kdo placený, co s problémem, který nastává jednou za čas, a co se záležitostmi, které se zdají být dlouhodobě neřešené systémově?

Navíc se k tomu často přidá nárůst produkce a to, co začalo přetížením vedení, nyní vypadá jako katastrofa, která může být fatální.

Tento sešit je věnován člověku, který řídí a organizuje firmu a chce v ní zavést do každodenního používání organizující tabuli, strukturu firmy, jejíž zavedení může způsobit neuvěřitelné zpřehlednění procesů a expanzi produkce.

Jednotlivé kapitoly „Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?“

  • Tvorba organizující tabule
  • Prosazení organizující tabule do fungování firmy
  • Aktualizace a změny v organizující tabuli
  • a další… (pracovní sešit má celkem 76 stran)

Co říkají naši klienti

Dominika Pašková

Dominika Pašková, Perfect World s.r.o.

Myslím, že obecně jsou Vaše publikace skvělým nástrojem k tomu, jak si pravidelně připomínat funkční zásady, které se každý účastník může dozvědět na seminářích. Díky publikacím je možné si vše znovu projít, třeba i více pochopit a hlavně začít opravdu používat.
Zdeňka Masopustová

Zdeňka Masopustová, Studijní centrum BASIC ČR, z. s.

Organizační tabuli u nás využíváme již řadu let. Její zavedení a používání velice usnadní nejen komunikační, ale i produkční toky v organizaci. Je dobré mít přehledně znázorněné, na koho se ve firmě obrátit, kdo má za co zodpovědnost. Její zavedení nám způsobilo zpřehlednění produkce a usnadnilo expanzi. Tento pracovní sešit vás podrobně provede k úplnému zavedení této organizační tabule i do vaší organizace. Je velmi přehledně a prakticky zpracován. Mohu jen doporučit.

Pořiďte si průvodce organizováním

Cena publikace „Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?“  je 590 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

Objednávka publikace

Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.

 

Objednávky se řídí obchodními podmínkami pro objednávky publikací a publikaci můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí - zaplacenou částku vám vrátíme zpět.

Autor publikace

Pavel Ranc

trenér a konzultant firmy Business Success, spol. s r.o.