Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?

Nutnost firmu organizovat si uvědomuje mnoho majitelů firem a manažerů. Činnost nebo práce, kterou firma musí nutně provádět a která není nikomu přidělena oficiálně jako zodpovědné osobě, vždy skončí na stole šéfa. Koho by bavilo řešit stále dokola otázky, jako kdo má co na starosti, kdo za co zodpovídá, za co je kdo placený, co s problémem, který nastává jednou za čas, a co se záležitostmi, které se zdají být dlouhodobě neřešené systémově?

Navíc se k tomu často přidá nárůst produkce a to, co začalo přetížením vedení, nyní vypadá jako katastrofa, která může být fatální.

Tento sešit je věnován člověku, který řídí a organizuje firmu a chce v ní zavést do každodenního používání organizující tabuli, strukturu firmy, jejíž zavedení může způsobit neuvěřitelné zpřehlednění procesů a expanzi produkce.

Jednotlivé kapitoly „Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?“

  • Tvorba organizující tabule
  • Prosazení organizující tabule do fungování firmy
  • Aktualizace a změny v organizující tabuli
  • a další… (pracovní sešit má celkem 76 stran)

Pořiďte si průvodce organizováním

Cena publikace „Jak efektivně využívat firemní organizující tabuli?“  je 590 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

Objednávka publikace

Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.

Autor publikace

Pavel Ranc

trenér a konzultant firmy Business Success, spol. s r.o.