Jak zvýšit účinnost propagace?

Současný trh charakterizuje obrovský přetlak nabídky nad poptávkou.

Zákazníci jsou doslova bombardování různými formami propagace, od billboardů přes reklamy v televizi, rádiu a v tisku až po e-maily a kampaně v internetových vyhledávačích.

Přetlak nabídky způsobuje dramatický pokles důvěry zákazníků a snižuje jejich ochotu nabídky akceptovat a koupit.

Jak tedy propagovat produkty a služby, aby zákazníci na propagaci reagovali, když už se může zdát, že jsou doslova imunní vůči všem pokusům o komunikaci čehokoli?

Jednotlivé kapitoly „Jak zvýšit účinnost propagace?“

  • Druhy propagace
  • Průzkumy u cílových skupiny
  • Tvorba obsahu propagace
  • Poselství a Výzva k akci
  • Propagace produktů, které cílová skupina nezná
  • Tvorba kampaně
  • a další…

Co říkají naši klienti

Zdeňka Masopustová

Zdeňka Masopustová, Studijní centrum Basic

Publikaci "Jak zvýšit účinnost propagace?" jsme si zakoupili z důvodu, že neustále pracujeme na zlepšení a zefektivnění propagace naší organizace. Hledáme způsoby, jak naše služby nejlépe dostat ke klientům. Tato publikace obsahuje kompletní návod na to, jak udělat průzkumy u cílových skupin, jak je vyhodnotit a následně sestavit úspěšný propagační materiál. Takže, kdo chcete zlepšit účinnost vaší propagace, na jakoukoli aktivitu, tato kniha je tou správnou volbou.

Pořiďte si průvodce propagací

Cena publikace „Jak zvýšit účinnost propagace“ je 690 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

Objednávka publikace

Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.

Autor publikace

Pavel Ranc

trenér a konzultant firmy Business Success, spol. s r.o.