Jak zvýšit účinnost propagace?

Průvodce úspěšného manažera

Jak zlepšit propagaci a odlišit se od konkurence?

Tato brožura obsahuje tipy a praktické návody, jak propagovat své produkty nebo služby.

Současný trh charakterizuje obrovský přetlak nabídky nad poptávkou.

Zákazníci jsou doslova bombardování různými formami propagace, od billboardů přes reklamy v televizi, rádiu a v tisku až po e-maily a kampaně v internetových vyhledávačích.

Přetlak nabídky způsobuje dramatický pokles důvěry zákazníků a snižuje jejich ochotu nabídky akceptovat a koupit.

Jak tedy propagovat produkty a služby, aby zákazníci na propagaci reagovali, když už se může zdát, že jsou doslova imunní vůči všem pokusům o komunikaci čehokoli?

Jednotlivé kapitoly „Jak zvýšit účinnost propagace?“

  • Druhy propagace
  • Průzkumy u cílových skupiny
  • Tvorba obsahu propagace
  • Poselství a Výzva k akci
  • Propagace produktů, které cílová skupina nezná
  • Tvorba kampaně
  • a další…

Autor publikace

Pavel Ranc

Trenér a konzultant firmy Business Success,
spol. s r.o.

Pořiďte si průvodce propagací

Cena publikace „Jak zvýšit účinnost propagace?“ je 690 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

Objednávka publikace

Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.



 

Objednávky se řídí obchodními podmínkami pro objednávky publikací a publikaci můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí - zaplacenou částku vám vrátíme zpět.

Co říkají naši klienti

Dominika Pašková

Dominika Pašková, Perfect World s.r.o.

Myslím, že obecně jsou Vaše publikace skvělým nástrojem k tomu, jak si pravidelně připomínat funkční zásady, které se každý účastník může dozvědět na seminářích. Díky publikacím je možné si vše znovu projít, třeba i více pochopit a hlavně začít opravdu používat.
Zdeňka Masopustová

Zdeňka Masopustová, Studijní centrum Basic

Publikaci "Jak zvýšit účinnost propagace?" jsme si zakoupili z důvodu, že neustále pracujeme na zlepšení a zefektivnění propagace naší organizace. Hledáme způsoby, jak naše služby nejlépe dostat ke klientům. Tato publikace obsahuje kompletní návod na to, jak udělat průzkumy u cílových skupin, jak je vyhodnotit a následně sestavit úspěšný propagační materiál. Takže, kdo chcete zlepšit účinnost vaší propagace, na jakoukoli aktivitu, tato kniha je tou správnou volbou.