1. Úvod
  2. /
  3. Praktické publikace
  4. /
  5. Profesionál v prodeji

Profesionál v prodeji

Průvodce úspěšného manažera

Jak vystupovat jako profesionální obchodník?

Tato brožura obsahuje tipy a praktické návody, jak zvládat situace, se kterými se obchodník každodenně setkává.

Prodej je klíčem k úspěchu, protože žádná technika nenahradí schopnost obchodníka komunikovat se zákazníky tak, aby získal jejich důvěru a díky tomu uzavřel obchod. Pokud lidé obchodníkům důvěřují, jsou ochotnější utrácet své peníze a tím se roztáčí jejich koloběh. 

Jak vypadá ideální obchodní rozhovor, který vede zákazníka ke koupi?

Proč zákazníci prodejcům nedůvěřují a jak to vyřešit?

Účelem této brožury je poskytnout vám část technologie prodeje v oblasti prevence proti námitkám, případně jejich zvládání samotné. 

V brožuře „Profesionál v prodeji“ se dozvíte:

  • Jaká je prevence proti námitkám?
  • Jak začít obchodní rozhovor? 
  • Zjištění nebo vyvolání potřeb
  • Jak zvládat důležité a nedůležité námitky?
  • Jak zvládat námitku „cena“? 
  • Silná zbraň v uzavírání obchodu
  • a mnoho dalšího…

Celkem 9 kapitol plus praktické příklady.

Autor publikace

Bohumil Kuba

Trenér a konzultant firmy Business Success,
spol. s r.o.

Pořiďte si průvodce prodejem

Cena publikace „Profesionál v prodeji“ je 150 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

    Objednávka publikace

    Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.



     

    Objednávky se řídí obchodními podmínkami pro objednávky publikací a publikaci můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí - zaplacenou částku vám vrátíme zpět.

    Co říkají naši klienti

    Jitka Jelínková

    Jitka Jelínková, KaM Univerzita Karlova

    Na brožuře „Profesionál v prodeji“ mne nejvíce zaujal systém „jak jít na zákazníka“, tedy jak ho nepřesvědčovat, ale přesto dojít k tomu, aby koupil. Po přečtení brožury jsem se začala cíleně ptát, zjišťuji, co zákazník skutečně chce a podle toho mu jsem schopna dát adekvátní doporučení. Toto vlastně byl první bod, který jsem si řekla, že udělám a hodlám se ho držet dále. Prostě to funguje a vnímám, že to lidé oceňují. Když vás někdo pochválí, že jste odvedli dobrou práci, tak se toho budete držet. 🙂 Líbí se mi spokojenost, kterou zákazníci projevují, a to se „jenom ptám“! Je hezké vidět radost z nákupu u všech zainteresovaných. 
    Dominika Pašková

    Dominika Pašková, Perfect World s.r.o.

    Myslím, že obecně jsou Vaše publikace skvělým nástrojem k tomu, jak si pravidelně připomínat funkční zásady, které se každý účastník může dozvědět na seminářích. Díky publikacím je možné si vše znovu projít, třeba i více pochopit a hlavně začít opravdu používat.