1. Úvod
  2. /
  3. Komunikace
  4. /
  5. Odborné semináře
  6. /
  7. Jak zlepšit své podnikání...

Dochází vám trpělivost v komunikaci?

Rádi byste dosáhli toho, že vás lidé chápou, a respektují Vaše myšlenky?
Chcete se naučit dohodnout téměř s kýmkoli?
Dokážete si představit, že budete umět pohotově reagovat v jakékoli situaci mezi kolegy i ve společnosti cizích lidí?

zjistit více     objednat

Jak zlepšit své podnikání pomocí komunikace

Jestli Vás zajímají odpovědi na otázky

  • Jak být sám sebou ve společnosti?
  • Jak předcházet nedorozuměním?
  • Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou?
  • Co způsobuje mou nervozitu v přítomnosti určitých lidí?
  • Je možné se sebejistě, lehce a bez námahy podívat na jinou osobu?
  • Jak zabránit tomu, abych musel opakovat to, co jsem již jednou řekl?
  • Jak dostat odpověď na otázku, i když ta druhá osoba má pozornost na něčem jiném?
  • Lze mluvit s absolutním přesvědčením?
  • Je možné si cokoliv pohodlně vyslechnout, včetně osobních útoků?
  • Dá se mluvit i přesto, že mě jiní přerušují v řeči?
  • Skáču já jiným do řeči?
  • Umím dávat lidem najevo, že je poslouchám a chápu?
  • Jak začít, ukončit a řídit rozhovor?
  • Jak zastavit v řeči někoho upovídaného, abych jej neurazil?
  • Co dělat, když mi někdo položí těžkou nebo nepříjemnou otázku, která mě přivede do rozpaků?
  • Jak dostat někoho, kdo je neochotný mluvit, do konverzace?
  • Jak příjemně vrátit člověka zpět k původnímu tématu rozhovoru, když od něj soustavně odbočuje?
  • Jak zvládnout rozrušení nebo rozčílení, které se objeví v průběhu konverzace?

Popis

Náročný tréninkový kurz o komunikaci a mezilidských vztazích, který je standardní přípravou managerů a obchodníků ve firmách. Je vhodný pro každého. Čím více zde komunikujete, tím větší užitek z kurzu získáte.

Nejen vy, ale i vaše okolí bude spokojené s vaší komunikací.

Opakovaným absolvováním kurzu se vaše komunikační schopnosti pokaždé o něco zvýší.

Kurz „Jak zlepšit své podnikání pomocí komunikace“ představuje výborné pokračování jakéhokoliv managerského či obchodního semináře nebo kurzu.

Přínos

Účastník si zvýší svou schopnost vést a kontrolovat komunikaci v jakékoliv situaci týkající se nejen jeho podnikání či profese.

Jak to probíhá?

Přibližně 4 – 5 dnů celodenního studia.

Uvádíme dobu přibližnou proto, že každý student postupuje kurzem různou rychlostí a nechceme snižovat jeho poznatky tím, že bude přesně stanovená doba, ve které musí kurz dokončit.

Konec je tedy tehdy, kdy student úspěšně projde veškeré body kontrolního listu.

Mám zájem o tento seminář

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
26.8. - 29.8.2021
vybrat

 

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
11.11. - 14.11.2021
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

 

Trenéři semináře

Martin Kepka

 

Martin Kepka
Trenér komunikačních kurzů
Konzultant

Bohumil Kuba

 

Bohumil Kuba
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Co říkají naši klienti

Martin Beď

Martin Beď, COBAP s.r.o.

Úžasná a zábavná forma procvičování. Lidský přístup. Výborné jídlo 🙂 Celkově překrásně a poučně strávené chvíle.
Ing. Jakub Černý

Ing. Jakub Černý, TROX KS Filter s.r.o.

Celkově kurz hodnotím velmi kladně. Poutavé, názorné, naučné, s velmi dobrou atmosférou. Chválím profesionální přístup, který zároveň není "škrobený" a je přívětivý pro všechny účastníky.
Kristína Dobešová

Kristína Dobešová, BRICOL-M s.r.o.

Chci vám velmi pěkně poděkovat za vaše cenné informace, rady a přístup. Kurz mi otevřel oči v mnoha věcech a vím, že jsem často dělala chyby. Děkuji, že díky vám na nich budu pracovat.
Lenka Hanzalová

Lenka Hanzalová

Ohledně kurzu jsem nevěděla, co čekat. Po prvním kurzu jsem koukala jako "puk" 🙂 Upřímně jsem nečekala, že to bude mít takový efekt a že mi to dá tolik. Spoustu věcí jsem pochopila a neskutečně moc věcí jsem se naučila a už vím, že do budoucna bude moje komunikace lepší. Taky mě to motivovalo dál na sobě pracovat.
Ing. Mgr. Petr Paksi, DBA

Ing. Mgr. Petr Paksi, DBA, JAP FUTURE s.r.o.

Kurz i práci supervizora a asistentky hodnotím velice dobře. Takto dobrý pocit z kurzu jsem si nedokázal ani představit. Ještě jednou bych vám za kurz chtěl poděkovat a těším se na další. Jako první zavedu určitě potvrzování a v podstatě veškeré poznatky.
Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek, COBAP s.r.o.

Na kurz jsem přišel s chutí zlepšit svou komunikaci a odcházím šťastný ze svého pokroku. Uznávám, že dva dny sezení se vyplatily a mělo to smysl. Budu do své komunikace dávat záměr a oční kontakt a vše půjde lépe.
Pavel Vrzala

Pavel Vrzala, FMC Agro Česká republika spol. s r.o.

Naprosto skvělý. Mnoho věcí a získaných dovedností jsem okamžitě začal s úspěchem používat v životě a od zítra i při pracovních povinnostech. Naučil mě pojmenovat mnoho dovedností, které jsem třeba dříve i používal.
Tomáš Dobeš

Tomáš Dobeš, Ranch 13

Super, hodně nových informací. Hodně věcí jsem si potvrdil, které dělám správně. Mysl a tělo jsou 2 rozdílné věci - úžasné. Jako první se zamyslet nad svým životem, co chci a kam budu směřovat, uvědomit si mé plusy a ty posouvat na další úroveň.
Pavel Raur

Pavel Raur, Student VUT

Kurz byl zajímavý náplní i tím, jak byl přednesen. Cvičení byla dobře organizovaná a byla velmi přínosná, zejména tím, že jsme si prakticky vyzkoušeli, že spousta probíraných věcí skutečně funguje. Byl tu dobrý kolektiv. Jako první zavedu: potvrzování odpovědí druhému komunikujícímu. Méně se rozčilovat, když se mi nelíbí chování druhého člověka.
Michal Palíšek

Michal Palíšek, Atelier 99 s.r.o.

Jsem plně spokojen s kurzem. Nad očekávání. Jako první zavedu ukončení konverzace.
Bc. Kateřina Laubeová

Bc. Kateřina Laubeová, KSB-PUMPY+ARMATURY s.r.o., koncern

Kurz byl rozhodně velmi přínosný a příjemný ve smyslu osvojování si nových komunikačních dovedností, které mě posunou jak v pracovním, tak i osobním životě. Budu více pozorovat a přistupovat k lidem dle jejich emočního rozpoložení.
Martin Svoboda

Martin Svoboda, eBRÁNA s.r.o.

Bylo to náročný, výživný a hodně naučný! Praktické i teoretické části mi ukázaly spoustu nedostatků a silnějších vlastností a to včetně toho, jak je lépe zvládat a vyřešit. Kouč i s kolegyněmi byli skvělí.
Jiří Lipenský

Jiří Lipenský, BO-IMPORT s.r.o.

Kurz „Jak zlepšit své podnikání pomocí komunikace" je určen pro lidi, kteří chtějí znát své limity a chtějí a nebojí se pracovat na svých dovednostech. Pokud jsem jako pasivní posluchač semináře, je to dobré, ale tyto informace se časem rozplynou v běžném životě. Pokud zažiji tento kurz a mám tu odvahu tam jet, tak na to nikdy nemohu zapomenout. Kurz mohu doporučit pouze odhodlaným. Je to zážitek, na který se nezapomíná.
Hana Raurová

Hana Raurová, student

Myslím, že tento komunikační kurz byl přesně to, co jsem v tuto chvíli potřebovala. Pomohl mi cítit se lépe a sebevědoměji v komunikaci. Jsem moc ráda, že lektorem byl Martin Staněk, jeho výkon byl skvělý.
Vít Krčmář

Vít Krčmář, jednatel Promoteri.eu

Hned první dny po kurzu jsem měl pocit, jakoby se mě nálada a lidem kolem mě zlepšila. Nabyl jsem dojmu, že se na mě kolegové dívají jinak, lépe, raději se mnou řeší problémy a postupy.

Naučte se lépe komunikovat, zbavit se nervozity při komunikaci. 
Rezervujte si místo na semináři
Jak zlepšit své podnikání pomocí komunikace.

Mám zájem o tento seminář