Nejste spokojeni s fungováním vašeho marketingu?

Rádi byste váš marketing zlepšili, ale nevíte, jak postupovat?

zjistit více     objednat

Základy efektivního marketingu

Jestli Vás zajímají odpovědi na otázky

  • Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
  • Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
  • Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
  • Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
  • Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
  • Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
  • Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
  • Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
  • Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
  • Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?

Komu je seminář určen?

Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.

Jak to probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento seminář

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
10.3. - 11.3.2020
vybrat

 

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
3.6. - 4.6.2020
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Gasparik Petr

Gasparik Petr, Serafin byliny s.r.o.

Opět jsem namotivován měnit, zlepšovat, organizovat a propagovat. Potvrdil jsem si, že spoustu věcí již děláme správně, ale také na spoustu věcí zapomínáme nebo je neznáme. Děkuji za super tipy a rady. V pondělí začínám auditem na prodejnách.
Ing. Dana Nováková

Ing. Dana Nováková, FASÁDY & TERASY s.r.o.

V oboru marketingu se sice pohybuji již několik let, přesto i pro mne byl seminář Základy efektivního marketingu velmi přínosný. Obsahoval nejen teoretické shrnutí a seznámení s nejdůležitějšími zásadami pro efektivní komunikaci se zákazníky, ale také mnoho příkladů z praxe. Pro mne nejpřínosnější částí semináře pak byly konkrétní postupy při tvorbě propagace a možnost jejich bezprostředního praktického vyzkoušení přímo na semináři.
Václav Krajňák

Václav Krajňák, Clipsan s.r.o.

Ihned aplikovatelné v praxi. Skvělý výkon, zábavné a přitom narvané příklady, ze kterých je jasné, jak vytvořit efektivní propagaci a dostat zákazníky do firmy.

 

Trenér semináře

Pavel Ranc

 

Pavel Ranc
Trenér manažerských seminářů
Konzultant

 

Získejte nové zákazníky, udržte si stávající a prodávejte mnohem více!

Rezervujte si místo na semináři Základy efektivního marketingu

Mám zájem o tento seminář