Chcete prodávat více?

Naučte se rozlišovat detaily při obchodním jednání, které rozhodují o tom, zda zakázku získáte.

zjistit více     objednat

Neuvěřitelný seminář o prodeji

Jestli Vás zajímají odpovědi na otázky

  • Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka?
  • Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka?
  • Jakým způsobem rozlišit důležité námitky od nedůležitých a naučit se zvládat jen skutečné námitky zákazníka?
  • Proč se jednání zákazníka zdá někdy nepochopitelné?
  • Jak mít obchodní jednání pod kontrolou?
  • Jak uzavřít obchod, aniž byste museli tlačit?
  • Jak se vyhnout demotivaci a mít větší chuť do obchodování?
  • Jak úspěšně zvládnout reklamaci a nepřijít o zákazníka?

Komu je seminář určen?

Všem obchodníkům a manažerům, kteří chtějí sami sebe nebo svůj obchodní tým posunout dál. Pro asistenty a asistentky obchodu a pro servisní techniky, kteří mohou využít svou pozici u zákazníka k prodeji.

Přínos

Účastníci se naučí nejen obchodním technikám, ale také schopnostem rozlišovat i velmi jemné detaily v průběhu obchodních rozhovorů, které často rozhodují o budoucím úspěchu celého jednání. Vybudování jistoty v prodeji, mít nástroje na zvládání námitek, zlepšit efektivitu v uzavírání obchodů. Absolvent semináře dokáže bez velké námahy vybudovat důvěru u zákazníka, úspěšně zvládnout jeho námitky, má schopnost příjemným způsobem jednat a uzavírat obchody a dokáže po obchodním jednání analyzovat, proč neprodal.

Jak to probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 3 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento seminář

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
15.1. - 17.1.2020
vybrat

 

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
5.2. - 7.2.2020
vybrat

 

Ostrava

 

Ostrava
25.2. - 27.2.2020
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Jan Urban

Jan Urban, Iveco Truck Centrum, s.r.o.

Překvapilo mě, že trenér skutečně předával informace a zkušenosti. Doposud jsem zažil pouze trenéry, kteří od účastníků semináře vyžadovali podání způsobů práce obchodníka. Probíhalo školení - jak to děláte, my to zhodnotíme. Což zde nebylo!
Ondřej Sup

Ondřej Sup, Kaňák Revestr s.r.o.

Seminář super a plný užitečných informací, včetně super ukázek a scének pro lepší pochopení. Jako první zavedu techniku "Vykývání" a také použiju techniku, jak přesvědčit zákazníka, že můžu dát něco víc, než konkurent - a tím ho získat.
Filip Jahn

Filip Jahn, Kuchyňské studio Válek & Kačena s.r.o.

Seminář, který má opravdu smysl. Neskutečné podání reálných zkušeností a faktů, ať už v pracovním nebo osobním životě. Schopnost zvládat nelehké situace, komunikace a klid v člověku samém. Obohacen zkušenostmi a těmito znalostmi jsem se vrátil na studio, plný síly a odhodlání. Moc děkuji BUSINESS SUCCESS a Martinu Staňkovi za Neuvěřitelný seminář o prodeji.
Jakub Šebesta

Jakub Šebesta, ředitel ELTEQ, spol. s r.o.

Slovo neuvěřitelný v názvu semináře mi přišlo tak nějak divné, ale po skončení semináře můžu říci jediné: NEUVĚŘITELNÝ do názvu opravdu patří!
Jiří Juřica

Jiří Juřica, Kuchyňské a bytové studio HEZKÝ DOMOV

Přínos semináře vidím v okamžitém zlepšení komunikace a řešení situací se zákazníkem. Neuvěřitelný seminář o prodeji bych vřele doporučil každému prodejci a považuji ho skoro za nezbytný.
Petra Bradáčová

Petra Bradáčová, tianDe pro krásu a zdraví

Tento seminář považuji za nezbytný pro všechny prodejce. Jsou to nejlépe investované peníze, které se mnohonásobně vrátí. Po tomto semináři se v podnikání cítím jistější, více v klidu a znovu se vracím do hry.
Michal Suchyňa

Michal Suchyňa, Mikro Trading a.s.

Jelikož jsem již několik podobných seminářů absolvoval, na váš seminář jsem šel s tím, že budu chtít vidět, jaké jsou nové poznatky v oboru prodeje zboží. Což se mi splnilo. Tím byl i naplněn účel tohoto semináře. Ověřil jsem si bez nějakých vedlejších následků (názorné živé prezentace situací), co nevědomky dělám špatně, ale také to, co dělám dobře a v mé práci mi pomáhá.
Otakar Vosecký

Otakar Vosecký, Pfahnl Backmittel, spol. s r.o.

Po 20 letech práce na pozici prodejce a mnoha absolvovaných seminářích, mohu zkonstatovat, že to dávalo smysl odborným výkladem a názornými příklady. Pro mne to znamená, že jsem si uvědomil pár věcí, které nevědomky vypouštím, a že jsou detaily, které mohou někdy znamenat důležitý výsledek.
Bc. Petr Brož

Bc. Petr Brož, UNIBRICK, s.r.o.

Dobrý seminář se pozná nikoliv pozitivním závěrečným hodnocením, ale dlouhodobým praktickým uplatněním nabytých dovedností. Takže: Méně prezentujeme, více se ptáme zákazníků. Umíme rozlišit komentáře a námitky zákazníků. Umíme zpracovat zákazníky s jejich námitkami tak, aby si koupili právě naše zboží. Pracujeme na každodenním outflow k zákazníkům, které se nám vrací v narůstajících tržbách. Nedáváme slevy zadarmo, bojujeme o každé procento marže. Jsme si jisti v prodeji. Nedáváme zákazníkům příliš mnoho variant, v kterých se utápí a nemohou rozhodnout – odborně a se zodpovědností jim vybíráme pro ně tu správnou variantu. Prodáváme eticky. Jednoduše? Peníze vynaložené za tento seminář se nám ještě letos mnohonásobně vrátí…
Martin Šlauer, jednatel společnosti Web Consulting – design, web, hosting s.r.o.

Martin Šlauer, jednatel společnosti Web Consulting – design, web, hosting s.r.o.

Tento seminář mi ukázal, že naši obchodníci (včetně mě) mají značné mezery a je zde obrovský potenciál pro jejich zlepšení. Získané znalosti a praktické rady se jako jednatel společnosti snažím zavádět do praxe a s obchodníky drilovat jednotlivé situace, se kterými se v prodeji denně setkáváme. Po několika měsících mohu vyhodnotit, že úspěšnost obchodních schůzek o dost vzrostla a obchodní jednání se stala mnohem příjemnější.
Jíří Tomíček

Jíří Tomíček, ředitel a jednatel firmy LANETE-CADservis, s.r.o.

Tento seminář mi pomohl uvědomit si, jak organizovat obchodní jednání, jak zvládat námitky klientů a zároveň také jak výrazně zefektivnit tato obchodní jednání.
Václav Větrovec

Václav Větrovec, jednatel společnosti VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Stav v naší společnosti před zmíněným seminářem byl dobrý, ale cítil jsem, že je potřeba produkci podpořit a stále dodávat nějaké kroky k vyšší produkci a většímu elánu lidí. Zvolil jsem interní seminář a potvrdilo se mi, že jeho význam má několik hodnot.

 

Trenéři semináře

Bohumil Kuba

 

Bohumil Kuba
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

Ing. Ivo Jurman

 

Ing. Ivo Jurman
Trenér manažerských seminářů
Konzultant

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Naučte se rozlišovat detaily při obchodním jednání, které rozhodují o tom, zda zakázku získáte.
Rezervujte si místo na Neuvěřitelném semináři o prodeji.

Mám zájem o tento seminář