Motivační seminář pro vedoucí pracovníky

Motivační seminář pro vedoucí pracovníky
  • Jak vypadá správná práce šéfa?
  • Jak podporovat lidi v růstu a v převzetí zodpovědnosti?
  • Jak delegovat práci tak, aby byla zvládána tak spolehlivě, jako když jste ji vykonával vy?
  • Jak vytvořit systém organizace firmy, její strukturu a popisy práce?
  • Jak měřit výkonnost lidí v týmu a odměňovat je spravedlivě?
  • Jak rozpoznat lidi, se kterými nemá smysl spolupracovat a rychle je z týmu vyřadit?
  • Jakým způsobem komunikovat uvnitř firmy, aby byla komunikace efektivní a konstruktivní?
  • Jakým způsobem předcházet přepracování a stresu?
  • Jak stres a stavy vyhoření řešit?
  • Jakým způsobem dlouhodobě motivovat pracovníky a také sebe?
3 denní seminář
 

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, top manažerům a vedoucím pracovníkům na všech úrovních, bez ohledu na počet podřízených.

Přínos

Dát manažerům a majitelům přesné a konkrétní nástroje na to, aby vedení lidí a dosahování výsledků ve firmě nebyla jen nekonečná, únavná, tvrdá a často neefektivní práce od rána do večera, která nikdy nekončí a která po několika letech nejednou směřuje k celkové fyzické a psychické únavě, vyčerpanosti a demotivaci klíčových  lidí i přesto, že firma jako taková patří k prosperujícím a úspěšným.

Cílem „Motivačního semináře pro vedoucí pracovníky“ je dodat nástroje pro řízení společnosti včetně organizační struktury, zvýšit efektivitu a produktivitu, a to vše dát do souvislosti s motivací lidí. Absolvent se dokáže orientovat ve vzájemných souvislostech týkajících se pozice šéfa, motivace, demotivace, organizace firmy a ví, jak tyto poznatky aplikovat ke zvýšení produktivity a efektivity celé skupiny i jejích jednotlivých členů.

 

Zde je krátká ukázka z přednášky „Jsem dobrý šéf“, která se konala pro podnikatelskou veřejnost v Praze.

 

V ceně školení jsou podkladové materiály, celodenní občerstvení včetně oběda. Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování semináře.

Nadcházející termíny

Pobočka Brno - mapa

  • 21.9.2018 - 23.9.2018

Pobočka Praha - mapa

  • 18.10.2018 - 20.10.2018

Pobočka Brno - mapa

  • 12.11.2018 - 14.11.2018

Pobočka Praha - mapa

  • 4.12.2018 - 6.12.2018

Ostrava - mapa

  • 25.2.2019 - 27.2.2019
Mám zájem o tento seminář
 

Tomáš Novotný, Pixelmate, s.r.o.

Děkuji moc za skvělý třídenní seminář, který byl velmi přínosný a inspirativní. Získané rady budeme ještě dlouho implementovat, věřím, že změny k lepšímu se projeví brzy.

Děláme vše pro to, abychom měli stoprocentně spokojené klienty i zaměstnance, tento seminář nám v tom výrazně pomůže.

Děkujeme a rozhodně doporučuji!


Zdeňka Škochová, PROSPECTEA Česká republika, s.r.o.

Motivační seminář pro vedoucí pracovníky jsem prvně navštívila již před mnoha lety a vybavuji si moje nadšení, které jsem zažívala. Dnes jsem v úplně jiné situaci, řídím tým lidí, plánuji a jako šéf cítím, že i já sama si musím dobíjet baterky. To byl ten hlavní důvod, proč jsem se rozhodla si motivační seminář zopakovat.

Všechny informace, které zde zazněly, pro mě nebyly neznámé. Nicméně osobní poznámky v průběhu semináře a potvrzení toho, co dělám správně, je to nejcennější, co jsem si odnesla. Nejdůležitější ze semináře je vzít dané informace a použít je v životě. Když si projdu své úkoly z motivačního semináře, který jsem absolvovala v říjnu 2017, tak se již některé povedly.


Petr Zapletal, HIGHFIVE

Nikdy jsem nebyl zastánce firemních školení, řekl bych spíš odpůrce. Důvodem bylo to, že jsem si ze školení za hodně peněz odnesl velmi málo. Po absolvování Motivačního semináře pro vedoucí pracovníky jsem ale změnil názor.

Školení bylo opravdu skvělé, propracované do detailu, jednotlivá témata provázaná, vše dávalo dokonale smysl. To celé navíc bylo umocněno praktickými příklady, které napomáhají k zapamatování. Díky školení jsme objevili mezery, které nás brzdily v rozšiřování. Na druhou stranu jsme se také ujistili, že řadu věcí děláme správně, což beru také jako benefit. Plánujeme postupně absolvovat další školení.


Mgr. Eva Vavrouchová, HESTEGO a.s.

Se společností Business Success spolupracujeme od roku 2008. V tomto roce se naši vrcholoví manažeři poprvé zúčastnili Motivačního semináře pro vedoucí pracovníky a odnesli si z něj myšlenky, které se staly základem budování naší firemní kultury založené na etice a na výkonu.

Od té doby naši zaměstnanci z různých úrovní řízení a z obchodního úseku absolvovali desítky otevřených seminářů a kolegové z Business Success připravili také spoustu tréninků přímo pro naše potřeby. Semináře Business Success jsou vždy velmi praktické a aplikace naučených principů do praxe vyžaduje jen důslednost. Z většiny seminářů odcházejí účastníci s konkrétními výstupy, které stačí jen použít. Vždy je také k dispozici konzultant, který se zaváděním poradí a pomůže. A hlavně, všechno to funguje.


Ing. Jan Duda, PCV Computers, s.r.o.

Seminář jsem absolvoval s velkým nadšením a těšil jsem se, jak vše aplikuji do praxe. Zde mne však čekalo pořádné vystřízlivění, ukázalo se, že zavedení probíraného do praxe je pro mne výrazně těžší než jsem očekával.

Nevzdal jsem se však, domluvil si konzultaci u nás ve firmě a následně také některé další semináře. Přestože jsem nedokázal prosadit vše, co jsem si předsevzal, postupně se situace mění a já cítím, že i ostatní ve firmě si uvědomují, že se jedná opravdu o změny k lepšímu. I když někdy náročné.


Jan Bambuch, PNEUFORM HULÍN, a.s.

Seminář mi pomohl s odstupem pochopit potenciál některých změn.

Pojmenoval některé mé vlastní chyby, chyby kolegů a zároveň poskytl vodítko ke konkrétním změnám.


Martina Weigelová, BD-TOVA, s.r.o.

Spousta zajímavých a přínosných informací.

Seminář mi pomohl ujasnit si některé problémy ve firmě, i způsob, jak je začít řešit, aby se nám lépe fungovalo.


Ing. Dan Pilát, Intrea-Piko spol. s r.o.

Spolupráce s Business Success, spol. s r.o. nás hodně posunula vpřed.

V roce 2008 jsem u této školící firmy absolvoval úvodní přednášku „Jsem dobrý šéf?“ a následně 3-denní „Motivační seminář pro vedoucí pracovníky„, který mi okamžitě pomohl vyřešit několik palčivých problémů ve firmě. Následovaly další semináře, jak pro mě, tak pro další klíčové kolegy ve firmě.


Tomáš Bůbela, ELCOM, a.s.

Tento seminář mi pomohl odhalit problémy a potíže, se kterými jsem se v práci setkával, dal mi návod na jejich řešení a úplně mě „nakopnul“ do další práce.

Jedna z nejdůležitějších věcí, kterou jsem zavedl do fungování firmy, bylo zorganizování mého oddělení, což je samostatná divize firmy. Zpočátku naše divize měla jen několik lidí, kde každý zastával svůj pracovní post, který se nepřekrýval s posty ostatních. Postupem času, kdy lidí přibývalo, se začala projevovat tendence, že si každý dělal práci po svém, chyběl nám jednotný systém a nebylo jednoduché zaučit nové pracovníky. V současné době máme velkou část našich činností práci popsanou interními směrnicemi a předpisy, máme zavedená jednoznačná pravidla a pracovní postupy. K dokonalosti toho ještě hodně zbývá, ale myslím si, že já i moji kolegové vnímáme naše probíhající procesy jako cestu k dalšímu zlepšování firmy i nás samotných.

Jako jednoznačný přínos, který bylo možné vyčíslit i finančně je, že se mi díky získaným znalostem podařilo udržet ve firmě několik mých kolegů, kteří byli podobně demotivovaní jako kdysi já. Nejen, že jsem pomohl jim samotným, ale nemuseli jsme shánět nové zaměstnance, a draze a dlouze je zaškolovat, než by se dostali na potřebnou úroveň znalostí a zkušeností.


Radovan Reiter, COM Group a.s.

Seminář mi s odstupem od řešení běžných firemních problémů ukázal s nadhledem běžný provoz, klasické situace i rutinní problémy. A právě díky tomu nadhledu odcházím s pocitem, že vím, jak na to. Vím, co všechno chci řešit a na co si dát pozor.


Ivan Uhliar, OSMOS s.r.o.

Výborný seminár na získanie základného prehľadu o tom, ako a prečo to v skutočnosti vo firme úplne nefunguje, čo je toho pričinou a ako sa to dá veľmi ľahko vylepšiť.


 

3 denní seminář

1. den
9.00–9.15 prezence
9.15–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část

2. - 3. den
9.00–11.00 dopolední program – 1. část
ostatní části odpovídají 1. dni

3. den
18.00–18.15 ukončení

Nezávazná poptávka semináře "Motivační seminář pro vedoucí pracovníky"

Máte-li zájem o další informace, vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

Náš obchodní zástupce se s Vámi v rychlosti spojí a pomůže Vám s dokončením objednávky.

© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.