1. Úvod
  2. /
  3. Marketing
  4. /
  5. Jak zvýšit účinnost propagace

Jak vytvořit líbivé a funkční propagační materiály?

zjistit více     objednat

Jak zvýšit účinnost propagace

Jestli Vás zajímají odpovědi na otázky

  • Proč naše marketingové kampaně nefungují?
  • Dá se skutečně měřit zpětná odezva kampaní? A jak jí mohu nastavit?
  • Komu mám adresovat propagační sdělení? Jak tyto lidi a skupiny najít?
  • Jak řídit pozornost příjemců propagace a tím je dovést k požadované reakci?
  • Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?

Komu je kurz určen?

Majitelům firem, pracovníkům marketingu, PR a reklamy, obchodním ředitelům a prodejcům aktivním v marketingu.

Co během kurzu získáte?

Budete schopni přesně najít důvody, proč vaše kampaně fungují či nikoli. Osvojíte si základní rutiny tvorby propagačních materiálů. Naučíte se adresovat propagaci správné cílové skupině. Zjistíte, jak dělat průzkumy a procvičíte si získávání informací od zákazníků. Naučíte se vyhodnotit tyto průzkumy pro účely tvorby propagace. Zlepšíte se ve schopnosti získání a řízení pozornosti příjemců propagace.

Délka kurzu

2 – 3 dny celodenního studia od 9 do 18 hodin

Jaké jsou předpoklady pro účast?

Pro tento kurz nejsou žádné nutné předpoklady, výhodou je absolvovaný seminář Základy efektivního marketingu.

Mám zájem o tento seminář

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
9.5. - 10.5.2024
vybrat

 

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
12.6. - 14.6.2024
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Renata Klimentová

Renata Klimentová, Iveco Truck Centrum s.r.o.

Seminář a následný, velmi intenzivní, studijní kurz pro mne byly naprosto plnohodnotným strávením času. Způsob vedení semináře i kurzu je z mého pohledu ideální – velmi konkrétní, věcný, intenzivní a odrážející aktuální trendy v marketingu a navíc v příjemném prostředí s perfektním zázemím.
Seija Zachová

Seija Zachová, 24U s.r.o.

Kurz je velmi praktický, člověk si hodně věcí vyzkouší na své konkrétní produkty, což je super. Zavedu komunikaci víc na kolegy, se kterými moc do styku nepřicházím. Zaměřit se na tvorbu propagace (víc do detailu řešit co pošlu, co kde napíšu apod.).
Aleš Halada

Aleš Halada, NEWIA s.r.o.

Docela náročný kurz, který mi dal jednoznačně schopnost používat ověřené principy propagace. Budu očekávat výsledky a měřit je s investicí do kurzu. Zavedeme plán kampaní na dalších 12 měsíců.
Petra Kolínová

Petra Kolínová, Kores Europe s.r.o.

Složení kurzu mě nejprve velmi překvapilo, nečekala jsem, že to bude kompletně samostatná práce. Postupně se ale ukázalo, že to není vůbec na škodu, každý si pracoval svým tempem a nenechal se ostatními ovlivnit. Kurz se mi moc líbil. Jako první zavedeme: zvýšení povědomí o šíři našeho sortimentu.
Veronika Masopustová

Veronika Masopustová, ředitelka Studijního centra BASIC Jihlava a Pelhřimov

Po kurzu jsem se pustila do nových věcí, které jsem se dozvěděla. Už po pár týdnech se zájem o naše služby zvýšil o třetinu!

 

Supervizoři kurzu

Bohumil Kuba

 

Bohumil Kuba
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

Ing. Ivo Jurman

 

Ing. Ivo Jurman
Trenér manažerských seminářů
Konzultant

Pavel Ranc

 

Pavel Ranc
Trenér manažerských seminářů
Konzultant

Martin Staněk

 

Martin Staněk
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Zjistěte, proč vaše kampaně fungují či nikoli!

Rezervujte si místo na kurzu Jak zvýšit účinnost propagace

Mám zájem o tento seminář