1. Úvod
  2. /
  3. Marketing
  4. /
  5. Odborné semináře
  6. /
  7. Základy efektivního marketingu

Nejste spokojeni s fungováním vašeho marketingu?

Rádi byste váš marketing zlepšili, ale nevíte, jak postupovat?

zjistit více     objednat

Základy efektivního marketingu

Jestli vás zajímají odpovědi na otázky

  • Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
  • Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
  • Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
  • Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
  • Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
  • Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
  • Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
  • Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
  • Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
  • Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?

Komu je seminář určen?

Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.

Jak to probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento seminář

 

Aktuální termín a místo

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
22.10. - 23.10.2024
vybrat

 

 

Co říkají naši klienti

Silvie Radiměřská

Silvie Radiměřská, CARent, a.s.

Seminář mi pomohl uvědomit si, jak důležité je propojení obchodu a marketingu, nyní dokonce i vím, jak na to. Díky konkrétním případům/ příkladům, jsem si všechny procesy dokázala promítnout na naši firmu. Jako první zavedeme automatizace v e-mailingu; komunikace a PR - jak směrem k zákazníkům, tak i ve firmě.
Vladimír Buchtík

Vladimír Buchtík, Profibaustoffe CZ, s.r.o.

Po tomto semináři nebude pro mě tvorba propagačních letáků a prospektů trápením, ale stane se příjemnou zábavou. Jako první zavedeme knoflík; PR k produktům; interní PR k produktům.
Hana Pechová

Hana Pechová, AHORN CZ, s.r.o.

Oceňuji množství praktických ukázek a cvičení, které podporuje lepší zapamatování. Jako první zavedeme: reference; jak získat zákazníka pro wewslettery - e-book.
Milan Liška

Milan Liška, CARent, a.s.

Děkuji za 2 dny plné informací, které použiji ihned v praxi. Náplň byla zajímavá a přínosná. Zavádět začneme již zítra a těším se na to: interní PR, nastavení a rozdělení do skupin zákazníků.
Petr Bušek

Petr Bušek, NEWIA s.r.o.

Seminář mi otevřel oči v tom, že marketing není jen o bezhlavém a nesystematickém rozeslání letáku. Že má nějaká pravidla a předchozí přípravu. Netušil jsem, že je marketing spjatý s účelem firmy. Děkuji za otevření očí a mnoho inspirace, co dělat dál a lépe.
Petra Kolínová

Petra Kolínová, Kores Europe s.r.o.

Seminář se mi velmi líbil. Trenér i paní asistentka byli nápomocni, probíhaly praktické ukázky. Nebylo to pouze o teorii. Určitě bych se v budoucnu na podobný kurz ráda vydala. Jako první zavedu: zlepšit komunikaci s kolegy, upravit marketingovou výplň. Nastavení cílů pro budoucnost.
Veronika Krajníková

Veronika Krajníková, ACCOM Management group s.r.o.

Seminář naplnil moje očekávání. Utřídila jsem si myšlenky a najednou mám pocit, že vím, jak přesně při plánování a nastavování marketingových aktivit postupovat. I když si samozřejmě uvědomuji, že tak jednoduché to nebude 🙂 Díky semináři budu daleko jistější při rozhodování.
Renata Žížalová

Renata Žížalová, VETOS group s.r.o.

Seminář mi přinesl nové znalosti a potvrdil, že již máme některé věci zavedené a používáme je správně. Nalil mi do žil novou šťávu zase o další krok marketing ve firmě posunout. Trenér uváděl skvělé příklady. Jako první zavedeme: rozpočet za marketing, odstranit věci, které by mohly vzbudit nedůvěru zákazníka.
Ing. Eliška Neumayerová

Ing. Eliška Neumayerová, Pekárny a cukrárny Klatovy, a.s.

Před absolvováním semináře „Základy efektivního marketingu“ jsem měla minimální představu o tom, co vše se pod pojmem „marketing“ skrývá. Díky semináři jsem získala určitý přehled nad tím, jak vlastně marketing funguje, jak správně komunikovat se zákazníky a mnoho dalších užitečných informací, které určitě v budoucnu využiji. Lektor byl skvělý, snažil se vše jednoduše a srozumitelně vysvětlit, uváděl příklady z praxe, které člověku velmi pomohou. První změnou, kterou v naší firmě určitě zavedu, bude získávání referencí od našich zákazníků.
Eliška Nemravová

Eliška Nemravová, NEMA, spol. s r.o.

Líbilo se mi, že se seminář prolínal s obchodním seminářem. Propletení obchodu a marketingu je v naší firmě úzké, takže je to v praxi u nás skvěle k využití. Jako první zavedeme snímání a vyhodnocování dat. Měření kampaní.
Ing. Sylva Dolejšová

Ing. Sylva Dolejšová, BONAVITA, spol. s r.o.

Seminář mi dal spoustu užitečných informací ke zlepšení našich marketingových aktivit. Jako první zavedeme upřesnění naší cílové skupiny a rozesílání newsletterů.
Gasparik Petr

Gasparik Petr, Serafin byliny s.r.o.

Opět jsem namotivován měnit, zlepšovat, organizovat a propagovat. Potvrdil jsem si, že spoustu věcí již děláme správně, ale také na spoustu věcí zapomínáme nebo je neznáme. Děkuji za super tipy a rady. V pondělí začínám auditem na prodejnách.
Ing. Dana Nováková

Ing. Dana Nováková, FASÁDY & TERASY s.r.o.

V oboru marketingu se sice pohybuji již několik let, přesto i pro mne byl seminář Základy efektivního marketingu velmi přínosný. Obsahoval nejen teoretické shrnutí a seznámení s nejdůležitějšími zásadami pro efektivní komunikaci se zákazníky, ale také mnoho příkladů z praxe. Pro mne nejpřínosnější částí semináře pak byly konkrétní postupy při tvorbě propagace a možnost jejich bezprostředního praktického vyzkoušení přímo na semináři.
Václav Krajňák

Václav Krajňák, Clipsan s.r.o.

Ihned aplikovatelné v praxi. Skvělý výkon, zábavné a přitom narvané příklady, ze kterých je jasné, jak vytvořit efektivní propagaci a dostat zákazníky do firmy.

 

Trenér semináře

Pavel Ranc

 

Pavel Ranc
Trenér manažerských seminářů
Konzultant

 

Získejte nové zákazníky, udržte si stávající a prodávejte mnohem více!

Rezervujte si místo na semináři Základy efektivního marketingu

Mám zájem o tento seminář