Jak využít emoce v prodeji a prodat i náročným zákazníkům?

Jak se stát nejlepším obchodníkem ve vaší branži?

zjistit více     objednat

Emoce v prodeji

Získejte praktické odpovědi na otázky:

  • Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal?
  • Co je tajemstvím nejlepších obchodníku?
  • Jak získat důvěru zákazníků během několika minut?
  • Čím můžeme přivést zákazníka k poznání, že náš produkt je správnou volbou?
  • Jak obhájit vyšší cenu kvalitnějších produktů?
  • Jak může obchodník prodat i beze slev a ústupků zákazníkům?
  • Kteří zákazníci dávají obchodníkům zabrat a proč jim prodá jen skutečný profesionál?
  • Jak se dá udržet nadhled a dobrý pocit i během náročných obchodních jednání?

Popis

Seminář Emoce v prodeji je o emocích obchodníka a emocích zákazníka. Je to chemie, která může působit jako přitahující síla a nebo jako síla odpuzující. V obchodě, a v životě dozajista také, uvítáme, když to bude síla přitahující.

Mnoho obchodníků přijde ke klientovi a aniž se rozhlédnou, začnou mluvit. Začnou vykládat o tom, s čím přichází. Obchodník prostě prezentuje to, co se naučil.

Po krátkém zopakování základních principů z Neuvěřitelného semináře o prodeji se naučíte ukáznit sami sebe jako obchodníka, abyste u obchodního partnera získali autoritu, respekt. Vylepšíte svou schopnost pružně a hladce znovu otevřít obchodní jednání, které bylo na mrtvém bodě. Naučíte se zákazníka odhadnout a zvolit správnou emocionální úroveň pro úspěšné obchodování.

Naučte se dostat obchod do emocionální oblasti tak, že zákazník ví, co potřebuje a že to potřebuje od vás!

Komu je seminář určen?

Zkušeným prodejcům, manažerům prodejních týmů, klíčovým specialistům, kteří mohou přivést zákazníka ke koupi.

Přínos

Účastníci se naučí nejen obchodním technikám, ale také schopnostem rozlišovat i velmi jemné detaily v průběhu obchodních rozhovorů, které často rozhodují o budoucím úspěchu celého jednání. Vybudování jistoty v prodeji, mít nástroje na zvládání námitek, zlepšit efektivitu v uzavírání obchodů. Absolvent semináře dokáže bez velké námahy vybudovat důvěru u zákazníka, úspěšně zvládnout jeho námitky, má schopnost příjemným způsobem jednat a uzavírat obchody a dokáže po obchodním jednání analyzovat, proč neprodal.

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech. Teorie je kombinovaná s konkrétními tréninky a cvičeními, které si účastníci v průběhu semináře osobně vyzkoušejí.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj.přímo u klienta.

Podmínka účasti

Povinným předpokladem účasti je úspěšně absolvovaný Neuvěřitelný seminář o prodeji.

Mám zájem o tento seminář

 

Aktuální termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
14.5. - 15.5.2025
vybrat

 

 

Co říkají naši klienti

Jan Žák

Jan Žák, SCHUNK Intec s.r.o.

Byly odpovězeny otázky, se kterými jsem na seminář šel. Chválím přístup trenéra a paní asistentky. Jako první zavedu přístup a oslovení lidí a jejich možných problémů ke zlepšení obchodních zkušeností.
Michal Červený

Michal Červený, Menzo a.s.

Na semináři "Emoce v prodeji" mne nejvíce zaujalo, jak oslovit to, co vidím, hlavně v oblasti nálady a emocí. Dále na úvod říct, že nic nenabízím, neprezentuji, ale že se chci pobavit o tom, jak jim mohu pomoci. A samozřejmě hned na začátku jednání si uvědomit emoci zákazníka.
Lenka Kallerová

Lenka Kallerová, Kuchyňské studio Válek & Kačena s.r.o.

Se seminářem Emoce v prodeji jsem byla maximálně spokojena. Průběh a prezentace, vše bylo velice příjemné a člověk se učí novým věcem nenásilnou formou. Hodlám zavést: odhad klienta – jeho emoční chování a otázky při zjišťování potřeb. Díky účasti na semináři je pro mě nyní jednání s klienty jedna velká radost. Práce mě více baví a naplňuje, když vím, jak na to.

 

Trenér semináře

Bohumil Kuba

 

Bohumil Kuba
Trenér prodejních seminářů
Konzultant

 

Staňte se nejlepším obchodníkem ve vaší branži!

Rezervujte si místo na semináři
Emoce v prodeji

Mám zájem o tento seminář