let na trhu

proškolených firem

vyškolených účastníků

Pro všechny na vedoucí pozici

Býváte jako manažer unaven a vyčerpán z práce s lidmi?

Chybí Vám ze strany podřízených jejich samostatnost, zodpovědnost, iniciativa?

Už nechcete chodit domů k rodině pozdě a unavený z práce manažera?

Přijďte se inspirovat na úvodní seminář

„Jsem dobrý šéf?“

Naše práce

Business Success je vzdělávací a konzultační partner tisíců ředitelů, manažerů a podnikatelů v Česku i na Slovensku.

Od svého počátku vzděláváme majitele firem, manažery, obchodníky a pracovníky na klíčových postech, kteří mají zásadní vliv na fungování a prosperitu jejich firem. Formou seminářů, konzultací, kurzů, studijních programů pomáháme zdokonalit organizaci firem a celkově zefektivnit produkci.

Naši trenéři jsou praktici, lidé kteří zároveň sami aktivně každodenně používají přednášené informace.

Pomáháme firmám usnadnit a zlepšit fungování a navrátit majitelům, vedoucím pracovníkům a všem zaměstnancům radost z práce a života.

Co říkají naši klienti

Eva Maurerová

Eva Maurerová, Alfa Software, s.r.o.

Spolupráci s firmou Business Success můžu s čistým svědomím doporučit všem vedoucím pracovníkům, kteří se dnes a denně potýkají s tím, že přesně vědí, CO chtějí, ale nejsou si úplně jistí, JAK toho dosáhnout rychle a efektivně.
Petr Zapletal

Petr Zapletal, jednatel HIGHFIVE

Nikdy jsem nebyl zastánce firemních školení, řekl bych spíš odpůrce. Důvodem bylo to, že jsem si ze školení za hodně peněz odnesl velmi málo. Po absolvování Motivačního semináře pro vedoucí pracovníky jsem ale změnil názor.
Miroslav Jakubec, Servis Climax a.s.

Miroslav Jakubec, Servis Climax a.s.

Naše kontakty mají počátek v roce 2001. Tehdy jsme zaměstnávali 100 lidí a dosahovali obratu kolem 100 mil Kč. Měli jsme velké cíle a nadšení něčeho dosáhnout, ale dost dobře jsme nevěděli, jak na to. S Vaší pomocí jsme začali tvořit klobouky, statistiky a nakonec i orgboard. Pravidelně jsme se potkávali na seminářích a schůzkách, kde jste nám pomáhali vidět věci jednodušeji a smysluplněji. V letošním roce se naše společnost přiblíží obratu 1 mld Kč a zaměstnává 420 osob. Bez nadsázky se dá říci, že je to i Vaší zásluhou.
Tomáš Bůbela, ELCOM, a.s.

Tomáš Bůbela, ELCOM, a.s.

Zásadní zjištění pro mě bylo, že problémy se kterými jsem se setkával jak u sebe, tak ve firmě, lze konkrétně pojmenovat, určit jejich příčinu a snáze pak sjednat jejich nápravu. Díky spolupráci jsem dostal k dispozici nástroje, jak pracovat sám na sobě a také jak zlepšit fungování firmy. Jako jednoznačný přínos, který bylo možné vyčíslit i finančně je, že se mi díky získaným znalostem podařilo udržet ve firmě několik mých kolegů, kteří byli podobně demotivovaní jako kdysi já. Nejen, že jsem pomohl jim samotným, ale nemuseli jsme shánět nové zaměstnance, a draze a dlouze je zaškolovat, než by se dostali na potřebnou úroveň znalostí a zkušeností.

Načerpejte znalosti

Jak získat náskok před konkurencí?

Pokud by firma zvýšila počet udržených klientů o pouhých pět procent, dodatečné zvýšení zisku, kterého již dosáhla ze současné produkce, by často bylo násobně vyšší než tato procenta. Co by se teprve stalo se ziskem skupiny, kdyby si udržela více než deset procent...

číst více

Chcete zvýšit příjem? Pracujte na důvěře!

Ať už člověk přemýšlí nad příjmem své firmy nebo svým osobním příjmem, ne vždy si uvědomuje základní faktor, který o výši příjmu rozhoduje. Tímto faktorem je důvěra firemních zákazníků ve firmu samotnou, potažmo v lidi, kteří firmu zastupují, a důvěra v produkt, který...

číst více

Jak motivovat své lidi v náročnějším období?

Tato doba není pro firmy zrovna jednoduchá. Řada z nich prošla obdobím recese a musela snižovat náklady a často i počty zaměstnanců. To se samozřejmě projeví i na náladě lidí ve firmě. Jaké motivační nástroje je vhodné použít v současné době, aby vedoucí pracovníci...

číst více

Tři zdroje zvyšování obratu i v těžším období

Jakmile dojde na trhu k stagnaci nebo když organizace z toho či onoho důvodu jednoduše vstoupí do období nepříliš velkých příjmů, první myšlenka, která člověka v takové chvíli nejednou napadne a která je často tlačena i krizovými manažery, je snížit náklady. Jejich...

číst více

Podporujeme