SEMINÁŘE, KTERÉ
VÁM OTEVŘOU OČI
let na trhu
proškolených firem
vyškolených účastníků
Pro všechny na vedoucí pozici
Býváte jako manažer unaven a vyčerpán z práce s lidmi?
Naše práce
Business Success je vzdělávací a konzultační partner tisíců ředitelů, manažerů a podnikatelů v Česku i na Slovensku.
Od svého počátku vzděláváme majitele firem, manažery, obchodníky a pracovníky na klíčových postech, kteří mají zásadní vliv na fungování a prosperitu jejich firem. Formou seminářů, konzultací, kurzů, studijních programů pomáháme zdokonalit organizaci firem a celkově zefektivnit produkci.
Naši trenéři jsou praktici, lidé kteří zároveň sami aktivně každodenně používají přednášené informace.
Pomáháme firmám usnadnit a zlepšit fungování a navrátit majitelům, vedoucím pracovníkům a všem zaměstnancům radost z práce a života.
Načerpejte znalosti
Jak získat náskok před konkurencí?
Pokud by firma zvýšila počet udržených klientů o pouhých pět procent, dodatečné zvýšení zisku, kterého již dosáhla ze současné produkce, by často bylo násobně vyšší než tato procenta. Co by se teprve stalo se ziskem skupiny, kdyby si udržela více než deset procent...
Chcete zvýšit příjem? Pracujte na důvěře!
Ať už člověk přemýšlí nad příjmem své firmy nebo svým osobním příjmem, ne vždy si uvědomuje základní faktor, který o výši příjmu rozhoduje. Tímto faktorem je důvěra firemních zákazníků ve firmu samotnou, potažmo v lidi, kteří firmu zastupují, a důvěra v produkt, který...
Jak motivovat své lidi v náročnějším období?
Tato doba není pro firmy zrovna jednoduchá. Řada z nich prošla obdobím recese a musela snižovat náklady a často i počty zaměstnanců. To se samozřejmě projeví i na náladě lidí ve firmě. Jaké motivační nástroje je vhodné použít v současné době, aby vedoucí pracovníci...
Jak zvládat a rozumět nepříjemným emocím lidí, které máte v týmu?
Řídíte lidi již dlouhé roky, dozvěděli jste se mnoho cenných rad, máte hromadu vlastních zkušeností, ale navzdory tomu při řízení lidí neustále narážíte na nepochopitelné problémy? Lidé okolo vás si jedou svým tempem a ještě u toho remcají a podléhají negativním...
Tři zdroje zvyšování obratu i v těžším období
Jakmile dojde na trhu k stagnaci nebo když organizace z toho či onoho důvodu jednoduše vstoupí do období nepříliš velkých příjmů, první myšlenka, která člověka v takové chvíli nejednou napadne a která je často tlačena i krizovými manažery, je snížit náklady. Jejich...
5 typických omylů, kterých se při plánování nevědomky dopouštíme
Když se bavím s lidmi o plánování a o nutnosti mít stanovené cíle v oblastech, ve kterých se pohybují, potvrzují mi, že bez stanovených cílů se nelze obejít. Realita ovšem často ukazuje, že tyto postoje nejsou v praxi realizovány. Z jakýchsi záhadných důvodů na...