1. Úvod
  2. /
  3. Články v tisku
  4. /
  5. Jak vyburcovat tým k...

Ačkoli je to někdy pracnější, stojí to čas a energii, jsem jednoznačně fanda průzkumů. Mám na mysli průzkumy u klientů. Může se zdát, že je to zbytečné plýtvání časem, vždyť víme, co od nás naši klienti kupují, tak proč se jich ptát? Možná se budete divit, ale průzkumy jsou mnohem levnější záležitost, než když firma na základě vlastního „vědění“ udělá rozhodnutí, inovuje produkt, vytvoří nový, … Nejednou se v minulosti stalo, že to „vědění“ zcela správné nebylo.

Zkusili jsme to také

I my jsme se vydali cestou otázek ohledně našich služeb, konkrétně konference, kterou každoročně pořádáme. Je to velká akce a vždy se snažíme, seč nám síly stačí, aby to byla pro naše klienty skvělá akce, která jim dá odpovědi na to, co je aktuálně zajímá, a aby je inspirovala do dalšího skvělého roku. Po pravdě musím říci, že když jsme se letos dotazovali, co by bylo to pravé ořechové, tak některé odpovědi pro nás byly trochu překvapivé, v kterých bodech jsme si naopak potvrdili naše zkušenosti s chováním trhu, hlavně v oblasti trhu práce. Pravděpodobně i vy najdete ve svém okolí firmu, která má s náborem či zaškolováním problém. Podíváme-li se na trh práce globálně, tak aktuální situace je taková, že firmy doslova loví každého zaměstnance a na pracovním trhu nabídka práce značně převyšuje poptávku a počet potencionálních uchazečů o práci.

Aktuální situace na trhu

Abychom dokázali připravit akci, která bude opravdu na míru dnešnímu podnikatelskému prostředí, tak jsme pro vás naplánovali doslova koktejl. Mix témat, která jsou zaměřena jak na personál, hledání nových lidí, motivaci a udržení stávajících zaměstnanců, tak budování loajality. Rovněž jsme zaměřili pozornost i na vedoucího a šéfa jako takového, na to, jak nacházet motivaci i pro sebe, nevyhořet a mít z manažerské práce skutečně radost.

Každé téma přednáší jiný odborník, aby informace byly čerpány co nejvíce z praxe a přesně k danému tématu. Takže pro vás máme koktejl témat, přednášejících a pro zpestření i způsob, jakým vás chceme inspirovat. Na výběr je mezi typickou přednáškou a workshopem.

Chcete-li odcházet se seznamem konkrétních kroků, které můžete ihned aplikovat v praxi? Pak si vyberte workshop.
Přednáška je pro ty, které zajímá inspirace, tipy z praxe a chtějí si vybrat z mnoha možných pohledů na danou problematiku.

Přestože je konference až v listopadu, my se těšíme již nyní.

A co vy, přijdete si pro informace Jak vyburcovat tým k motivaci a loajalitě?

 

Těšíme se na vás!