1. Úvod
  2. /
  3. Nezařazené
  4. /
  5. Jak využít zpětnou vazbu...

Je-li pravda, že „všichni jsme nyní součástí marketingu“, pak se firmy musí něco naučit.

Co vaši zaměstnanci říkají o vaší společnosti – osobně a na sociálních sítích – má skutečnou váhu.

Je to i nejeden z důvodů, proč se mnoho společností věnuje programům pro zaměstnance.

Z průzkumu vyplynulo, že pouze jeden ze tří věří ve svého zaměstnavatele.

Pokud chybí základní předpoklad důvěry, pak to, že jsme všichni chodící vizitkou firmy a nositelem firemního poselství je již mnohem méně optimistické prohlášení.

Jak vaši zaměstnanci skutečně smýšlí o vaší značce či firmě? Mají důvěru ve své nadřízené? A když mluví o společnosti veřejně, to, co říkají podporuje nebo snižuje vaše marketingové cíle?

Bez důvěry mohou lidé ve firmě „vyhovovat“ přáním lídra pouze navenek; k tomu, aby přijaly hodnoty, kulturu a poslání organizace zcela upřímně bude zapotřebí delší cesta. Člen týmu, který se neztotožnil s myšlenkou či produktem, který jeho zaměstnavatel vyrábí, nemůže upřímně hájit a zastupovat danou společnost. Představte si obchodníka, který k vám přišel vydělat peníze. Ano, bez peněz se zcela žít nedá, ale představte si jeho obchodní schůzky, kdy má na čele napsáno „budu prodávat cokoli, jen když z toho budou peníze“. Nakolik úspěšný bude? Jak se bude cítit váš dlouholetý klient, který je zvyklý na jiné zacházení?

Aby marketéři posílily své kampaně, potřebují získat