1. Úvod
  2. /
  3. Marketing blog
  4. /
  5. Elektronický nebo klasický direkt...

Mnozí podnikatelé předpokládají, že všechno můžou vyřídit zadarmo přes e-mail a investovat do poštovného se jim už nevyplatí. Není to ale tak úplně pravda. Lidé mají rozlišné vnímání této věci a upřednostňují jedno nebo druhé. Některé lidi mailem nikdy nezastihnete, protože Vaši zprávu odfiltruje buď přímo antispamový software nebo – a to je ještě těžší obejít – vymaže ji sekretářka.

Můžete samozřejmě namítnout, že poštovní zásilku sekretářka zadrží stejně. Jak kdy a jak kterou. Jakmile si dáte opravdu trochu práce a vymyslíte mailing, který se výrazně odliší od všeho ostatního, co běžně v poště chodívá, máte mimořádně velkou šanci, že se dostanete až na stůl svého vytouženého adresáta. Co mám na mysli? Různé nápadité předměty, které obsahují vaše poselství s kouskem hry nebo překvapením, zajímavé a netradiční řešení, jako je zpráva v lahvi, ukrytá ve skládačce a podobně. Každý z nás miluje překvapení a tajemství a manažeři nejsou výjimkou, proto tyto mailingy vykazují mimořádně vysokou odezvu.

Když se však zaměříte na krok, který asi nebude nejlacinější, přísně dbejte na kvalitu a správnost poštovních adres. Bylo by neodpustitelným hříchem posílat balíčky na neověřené adresy a promrhat tak velkou část očekávané návratnosti. Platí tu, jako všude při dosahování efektivnosti: „Dvakrát měř, jednou řež!“

Máte zajímavý zrealizovaný nápad? Dejte o něm vědět.