1. Úvod
  2. /
  3. práce
  4. /
  5. Page 3

Novinky a články

Štítek: práce

Buďte magnetem pro kvalitní lidi

Buďte magnetem pro kvalitní lidi
Možná jste zjistili, že dobrých pracovníků je málo. Vybírali jste nové lidi do firmy? Spousta životopisů, některé vypadaly tak, že máte před sebou nejlepšího člověka, a pak to zklamání. Nejen, že to zabralo spoustu času, ale v konečném důsledku NIC! Spíše ztráta. Co...

Produktivita práce (Výběr – 9/2008)

Většina majitelů nebo ředitelů firem se občas zaobírá otázkou jak zvýšit produktivitu. Člověka vždy pronásleduje myšlenka zda jeho firma funguje v dostatečných obrátkách. Faktem je, že i když činnosti děláte dobře, vždy by se to dalo dělat ještě lépe, rychleji,...

Na personalistiku je PERFORMIA (Lobby – 9/2008)

Hledáte způsob, jak optimalizovat výběr nových zaměstnanců při využití osvědčených postupů? K takovým patří systém společnosti PERFORMIA, založený na více než 20 letech přímých zkušeností lidí, kteří řídili a organizovali testování a pohovory s více než 500 000...

Schopný šéf má úspěšné lidi (Výběr – 3/2008)

„Úspěšní vedoucí pracovníci jsou ti, kteří chápou, že jejich úspěch by se měl měřit jen úspěchem jejich pracovníků. Schopný šéf má okolo sebe úspěšné lidi, kteří pro něho a s ním pracují,“ říká Patrick Valtin, zakladatel a prezident konzultační a tréninkové firmy M2 –...

Co má dělat vedoucí pracovník (Výběr)

Téma „Co má dělat vedoucí pracovník“ je dnes tématem hodně diskutovaným. Podle mnoha lidí je písemný popis jeho práce obtížný, protože vedení lidí je čistě intuitivní věcí, kdy je potřeba reagovat na vzniklé situace vždy individuálním způsobem a člověk charizma...

Víte, koho máte v týmu? (magazín Výběr)

Představte si svoji společnost jako vůz, který je potřeba dostat na vrchol kopce. Vy a vaši zaměstnanci jste ti, kteří tento náročný úkol mají zvládnout. Určitě není potřebné nikoho přesvědčovat, že ne každý se staví k tomuto úkolu stejným způsobem. Zjišťování...

Ani z vozu, ani na vůz (magazín Lobby)

Představte si svoji společnost jako vůz, který je potřeba dostat na vrchol kopce. Vy a vaši zaměstnanci jste ti, kteří tento náročný úkol mají zvládnout. Že každý se k tomuto úkolu postaví jinak, je předem zřejmé. Jsou tu opravdoví tahouni, někteří se jen vezou a máme...

Nespoléhejte jen na první dojem (magazín Profit)

Jedním z předpokladů podnikatelského úspěchu je výběr kvalitních zaměstnanců. Odborníci radí nespoléhat příliš na první dojem. Nejdůležitější jsou předchozí pracovní úspěchy. Výběr vhodných zaměstnanců je jedním z nejdůležitějších úkolů každého personalisty. Vždyť...